Subscribe Twitter Facebook

24 Mayıs 2011 Salı

http://gonulundunyas.blogspot.com hobivakti ye bekleniyorsunuz. :)

PAYLAŞTIĞINIZ HER FİKİR PAMUKŞEKER TADINDA OLSUN !!!!!!!!!




Son günlerde bloğuna ne zaman gelsem yukarıdaki resimden aşağısını göremiyorum. Takılıp kalıyor.
Bendemi sorun var yoksa senin bloğundamı bilemiyorum. Haberin olsun istedim. :) Belki son zamanlarda eklediğin bir kod varsa ondan kaynaklanıyordur. Son zamanlarda bloğuna yorum bırakıldı mı? Bırakıldıysa eğer bloğunu görüyorlar demektir. O zaman sorun bendedir. :)(:

Şimdi arkadaşlardanda rica edeyim bloğuna gitsinler. Onlardada aynı sorun varmı acaba? Buraya yorum bırakırlarsa sevirinim.



9 yorum:

  1. ben ne zaman gitsem tüm sayfayı görebiliyorum... henüz karşılaşmadım bu problemle...

    YanıtlaSil
  2. hıııııım. Demekki sorun bende. :( Bende niye sayfa açılmıyor ki?

    YanıtlaSil
  3. ben de tüm sayfayı görebiliyorum:))))

    YanıtlaSil
  4. aynı sorunu bende yaşadım gönülün bloğunda ilk tıkladığımda başlık resmini görebiliyorum sonra yenileyince tüm sayfayı açıyo senle ilgili bi sorun değil bence canım

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler hobi vakti dönmem geç oldu

    YanıtlaSil
  6. Normal bir şekilde açılıyor. Sorun yok bende de.

    YanıtlaSil
  7. Yorumlara bakılırsa sorun benden kaynaklanıyor. :(

    Bloğuna gelemiyorsam nedeni budur işte. :)

    YanıtlaSil
  8. ben de sadece o resmi görüyorum başka bişey yok .. bnm blogumda sorunlu off ne yapmalı ya.. ben de post yazıyorum ama yazdığım post kumanda panelinde 8 saat sonra yayınlanıyor. çaresini de bulamadım =(

    YanıtlaSil
  9. canım bi sorun yok herşey görünüyor

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger