Subscribe Twitter Facebook

11 Mayıs 2011 Çarşamba

Çiçek Saksısı


Daha önce kendimi yine böyle uzun bir çiçek saksısı boyayıp peçete yapıştırmış bloğuma eklemiştim. Arkadaşım beğendiği için onada aynısından yapmıştım. Buda diğer beğenen arkadaşım için. :)


İlk fotoğrafla bunlar arasındaki renk farkı flaşlı ve flaşsız çekimden kaynaklanıyor. :) Asıl renk 1. fotoğraftaki gibi. :)


Bu saksıdan  2 tane yaptım. Birisi tamamen bitti onu verdim. Bunuda vernikledim, kurumaya bıraktım. Koruyuculuğunu artırmak için yat verniği sürdüm. Verniğin tamamen kurusuması ve vernik kokusunun tamamen gitmesi için yaklaşık 1 hafta kadar açık havada beklemesi gerekiyor.

Bu arada daha önce çokca bahsettim ama görmeyenler için tekrar not düşeyim. Yat verniğini kullanacaksanız özellikle koyu renk ve sarı tonları olan zeminlerde kullanın. Çok açık renklerde kullanılınca obje üzerinde sararmalar oluyor.


Bu peçeteyi BİM den almıştım. Çok beğeniyorum. Saksılara çok yakıştı. :)

Peçeteyi bütün olarak yapıştırdığım için itiraf edeyim beni oldukça zorladı. Bazı yerlerde kırışmalar oldu. O kadar kusur kadı kızındada olur diyerek ufak bir savunma yapayım. :))

21 yorum:

  1. çok güzel çok iç açıcı olmuş ..hele bu havalarda :) ellerinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. aynı peçeteden bende tepsi yapmıştım. bende bütün olarak yapıştırınca çok kırışltırmıştım simleyerek ancak kapttım ama bu kadar güzel olmadı:)

    YanıtlaSil
  3. bence de çok güzel olmuş, ki ben ufacık peçeteleri bile kırıştırıyorum :P

    YanıtlaSil
  4. Ben kırışma falan görmüyorum. Çok güzel olmuş. Öbürünü de hatırlıyorum. Sanırım akrilik boyayla boyadın. Peki kullandıktan sonra boyada atma falan oluyor mu? Sen anladın benim niyetimi:)
    Bir de o peçeteyi yazıcıda taratıp, DEKUPAJ RESİMLERİ blogumuza ekleyebilirsin:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller, benim elimde de var 2 tane beyaza boyadım, iyi fikir oldu, tşk.

    YanıtlaSil
  6. Very beautiful job, congratulations! :)
    Regards,
    Elaine Ligero
    Bell'Arte

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    Yaşasın bimdeki peçeteler :)

    YanıtlaSil
  8. evet hobi vakticim marifetli perinin dediği gibi aynen bende kırışma filan görmüyorum...ellerine sağlık....yine süper bi iş çıkarmışsın..:)(:

    YanıtlaSil
  9. NE GÜZEL OLMUŞ BİME GİDEYİM BENDE ALAYIM BARİ UZUN SAKSIM VAR ELİNE SAĞLIK
    NOT:BİR RİCA YORUM BIRAKMA BİÇİMİNİ AYARLAYABİLİRMİSİN CANIM PROFİL SEÇİNE YÖNLENDİRİYOR DA YORUM BIRAKMAK UZUN SÜRÜYOR YANİ SEVGİLER

    YanıtlaSil
  10. nasıl içaçıcı ve güzel olmuş, çok beğendim.Plastik için nasıl bir boya kullandın?

    YanıtlaSil
  11. süperr olmuşş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Beğendiğinize sevindim arkadaşlar. Teşekkürler.

    Marifetli Peri : Kendim için boyadığm saksı evin içinde olduğu için bir sıkıntı olmadı. Ganeşte kalırsa rengi solabilir. Emin değilim. :) Şimdiye kadar yazıcıda hiç taratma yapmadım. Becerebilirsem taratır eklerim. :)

    Çılgın Mevdoş : Yorum önceden öyle değildi nasıl oldu anlamadım. Düzeltebilirsem düzeltirim. :)

    Noblesse : Saksıya peçete yapıştıracağım için ilk önce beyaz sprey boya ile boyayıp peçete yapıştırdım. Peçetenin dışında kalan yerleri peçeteye uygun renk ayarlayarak su bazlı akrilik boya ile boyadım.

    YanıtlaSil
  13. saksılar muhteşem olmuş ellerine sağlık canım..Arkadaşların güle güle kullansın.Bende peçete tekniğiyle sabun süslemeyi düşünüyordum koca tuzla'da dekupaj tutkalı bulamadım.netten sipariş vereyim dedim fiyatı iki katına çıktı.hevesim şimdilik kursağımda kalsada araştırmaya devam ediyorum inş haftaya istanbul avrupa yakasına arkadaşa gideceğim orda bulurum diye düşünüyorum..neyse uzadı benim yorum görüşmek üzere canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. marifetane : Ben İStanbul'da oturduğum dönemde Pendikte Kaplan Tuhafiye den alıyordum. (umarım yanlış hatırlamıyorumdur. LCW nin arka kapısının karşısındaydı. )
    2 tane yanyana tuhafiye var. Ahşap, seramik, hobi malzemeleri bulabileceğin yerler.

    Oraya bak derim. :)

    YanıtlaSil
  15. I watch a lot of fun to work it's wonderful!
    Greetings Baukje

    YanıtlaSil
  16. saksılara bayıldım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Yine harika olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. istanbulda nekadar BİM varsa aradım ama yok yok bulamadım peçeteyi canım

    YanıtlaSil
  19. Çılgın Mevdoş: Ben peçeteyi alalı çok oldu. Bende artık bimlerde göremiyorum.

    Peçeteyi taratıp postun altına ekledim. Belki resmi başka bir şekilde kullanmak istersin.

    Birde sık güncellenen dekupaj bloğumuzu ziyaret etmeni öneririm. Ekip olarak birbirinden güzel resimler ekliyoruz.

    YanıtlaSil
  20. Bayıldım:) Muhteşem olmuş.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger