Subscribe Twitter Facebook

3 Mayıs 2011 Salı

Yeni bir mim... Blog Tutmaya Nasıl Başladım?



Blog arkadaşım sezobigo beni mimlemiş. O bunu hep yapıyor. :))

Mim konusu başlıktada belirtildiği gibi Blog Tutmaya Nasıl Başladın?

Yaklaşık 2,5 sene önce halk eğitimin Ahşap Boyama Kursuna gidiyordum. Kursun son zamanları aklıma, kurs boyunca kursiyer arkadaşların yaptığı çalışmaların fotoğraflarını çekip bir blogda toplamak geldi. Hem neler yapılmış unutulmaz, hemde değişik fikirler isteyenler için bakarlar diye düşündüm. Kurstaki arkadaşlarında müsadesi ile fotoğrafları çektim ve kendime blogcu.com da bir blog açtım. Arkadaşların ve kendi yaptığım çalışmaları ekledim, ekledim, ekledim. Sonra uzunca bir süre bloğu güncellemedim. Elde ekleyecek yeni bir çalışma olmayınca ne ekleyecektim ki? :) Bende bloglar arası turlara çıktım. Beğendiğim şeyleri blog sahiplerinin müsaadesini alıp bloğuma ekledim. Gel zaman git zaman, blogcuda sorunlar yaşanmaya başladı. Yorum yazılmıyor, yeni yazı eklenemiyor, sayfa açılmıyor bla bla bla.... :)

Derken bloggerda baktığım blogların izledikleri bloglara dalış yaptım, asıl dünya bloggerdeymiş anladım. :) Yalnızca Türk Bloglarını değil, izlemeye aldığın yabancı blogları bile izlemek güzel geldi bana. Yabancı bloglardada harika şeyler yapılıyor. Diğer blogdan buraya taşındım, burada devam etmeye başladım. Şikayetci değilim. :)

Boyama işlerim artık bitti derken, bloggerlerin yaptıklarını gördükce yeniden heveslendim. Bir şeyler yapmaya devam ettim, ediyorum. :))

Bu arada birde hobivakti.com diye bir site var. Benim o site ile yakından uzaktan alakam yoktur biline. :) Blog adı aldığımda o sitenin varlığından habersizdim. Orasıda hobi sitesi.

İşte böyle :))

Kim mimlenmek ister? :)(:

Bu konuyu beğendim, beni mimle diyen var mı? :)))

4 yorum:

  1. Mimlemek ne demek? Kötü bir şey gibi geldi bana. Biraz açıklayabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. demek hikayen bu gerçi daha önceden biliyodum ama olsun:)yine okumak keyifliydi.
    öpüyorum:
    not;eylemlerim(mimlerim)devam edecektir:)

    YanıtlaSil
  3. Gülsüm Güven Tuncer : Blog dünyasında bir mimdir gidiyor. Kötü bir şey değil. Mesela birisi mim konusu başlatıyor. Mesela bu mimin konusu blog tutmaya nasıl başladın. Mim konusunu yazıp mimlemek istediğiniz kişileri belirliyorsunuz, mimlediğiniz kişileride haberdar ediyorsunuz. Onlarda isterlerse mim konusu ile ilgili yazıp yazıp başkalarını mimliyorlar. :))

    sezobigo : Aaaa daha önce anlatmışmıydım? :)) Hatırlayamadım :)(:

    YanıtlaSil
  4. Ben de bloğundan çok faydalanıyorum acemi bir ahşap boyamacı olarak

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger