Subscribe Twitter Facebook

23 Mayıs 2011 Pazartesi

Çok Amaçlı Ahşap Kase


MDF kase, her ne kadar ekmeklik diye satılmış olsada çok amaçlı kullanılabilir.
Kase diyorum ama, ekmeklik dışında ne denir bilemiyorum. :) Kase yide lolipu nun bloğunda okumuştum. Bende yakıştırdım ve kullandım.  :)(:

 
İster ekmeklik olarak, ister banyo için, ister bebek odalarında  kullan.
İçine tarak, fırça, sabun, oje, makyaj malzemeleri vs. konulabilir. 


Yanlardaki resimlere hamur kabartma uyguladım.









Herkese güzel bir hafta diliyorum. :)


19 yorum:

  1. çok sevimli bir kase:)) olmuş. Bebek odaları için çok kullanışlı olacağı kesin:)))

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel olmuş, dediğin gibi ister banyo da istenirse mutfakta kullanılabilir, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler. :)

    lolipu : Dediğin gibi bebek odaları içinde kullanılabilir. Onuda yazıma ekleyim. :)

    YanıtlaSil
  4. gerçekden çok kullanışlı kabartamalarla çok sevimli hale gelmişler.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuş hobivakticim... en çok bebek odasına yakıştırdım... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık. Her yere yakışacak bir obje olmuş:) Resmin yanına not düşersen taslağı hemen ön sıraya alırım canım.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş, resimler hamurla kabartılmış sanırım, o tekniği bilmiyorum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. çok özenli,eğlenceli bir çalışma olmuş, ellerinize sğalık

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık çok şirin olmuş. Ben de bu tabak dan bayağı yaptım hem yapımı zevkli hem de dediğin gibi çok amaçlı :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Mavi-Beyaz çok yakışmış,iç açıcı,cıvıl cıvıl,ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım, çok güzel bir kase olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel ve çok şirin olmuş. Renk uyumu, resimler her seyi harika.
    Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. çok mgüzel bir kase.. bvebek odalarında içine bebek kozmetikleri konabilir belki.. çok güzel bir aksesuar olur... ellerine sağlık. çooooook beğendim...

    YanıtlaSil
  14. Hııımm beğendim ...renkler güzel.. resim güzel... işçilik güzel.... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. harika olmuş renkler çok güzel süper

    YanıtlaSil
  16. Çok cici, çok zevkli olmuş, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  17. kelebeği olan herşeyi sevebilirim,beğenirim :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. çok şirin olmuşlar. Bizim kursta da bu tarz ekmeklik - kase (dediğin her şekilde isimlendirilibilir :D) yaptılar hatta 2 tanesi sergide. Bu arada müsait olursan Demetevlere yolun düşerse sergimize beklerim arkadaşım. Blogumda detayları var, sevgilerrrr...

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger