Subscribe Twitter Facebook

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeni Bir Mim :)



Ve yine blog arkadaşım sezobigo tarafından mimlendim. :)


İşte mim soruları ve cevaplarım:

Blog yazma yeriniz neresi?
Oturma odamızda masa üstü bilgisayar var. En çok bu bilgisayarı kullanmayı seviyorum. Klavyesi büyük daha rahat yazıyorum. Mausesi ayrı, yeri hazır. Eşim maç seyrediyorsa, yada benim sevdiğim programlar olduğunda başka kanallar açıksa ben doğru mutfağa gidiyorum. TV yi açıyorum netbookumu da masaya koyuyorum orada yazıyorum. Netbook ve laptoplara pek alışamadım ben. Kucağıma alayım koltukta oturayım nete gireyim yapamıyorum. O yüzden ilk tercihim masa üstü bilgisayar. :)

En iyi rahat nerede yazıyorsunuz?
Bir üste anlattım. :))

Kimlerin haberi var?
Ailemin, bir kaç arkadaşımın.

İş yerin de veya evde yada başka nerede yazıyorsanız kim biliyor o çevreden?
Bununda cevabı bir üstte. :))


Bir mim i daha aradan çıkarmanın huzuru ile aranızdan ayrılırken sezobigoya teşekkürlerimi gönderiyorum. :)

1 yorum:

  1. merhabalar canım, mim cevaplarını sevdim,bende masaüstü bilgisayrda yazmayı tercih edenlerdenim...

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger