Subscribe Twitter Facebook

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Sepet Boyama / Niye boyamayım, boyadım işte. :)


Mini sepetim aslında eski değildi ama hobi bloglarında boyanmış sepetleri görünce heveslendim bende. :)

Ve boyadım. Sonuç ortada. :)

Sepete bakıp bakıp "iyiki boyamışım" diyorum. :)


Üst fotoda görüldüğü üzere önünde ördek ve çiçek vardı. Ve ben hiç beğenmiyordum :) İlk olarak onları söktüm güzelce.


Sonra sprey boya ile beyaza boyadım. Sprey boya büyük rahatlıkmış anladım. :) Dakikasında sepet boyandı. 2 - 3 kat sprey boya sıktım ki, tam beyazlık oluşsun.
Sonra, üzerine ve iç kısmına peçete yapıştırdım.


Sepetin üst tarafındaki örgü kısmını, en alt bölümü ve sepetin iç tabanını açık lilaya boyadım. Elimde bulunan lila biraz koyu renkti beyaz + lilayı karıştırınca renginide açmış oldum.
Son olarakta parlak sprey vernik ile 3 kat vernikledim.

Sonucu beğendim. :)

Fotoların büyük hallerini görmek için fotonun üzerine gelip sağ tuş yapıyoruz bağlantıyı yeni sekmede aç diyoruz ki, bloğumun hemen yanında resim görünsün. :)

Ablamdada aynı sepetten var. Onun sepetinide boyamayı kafaya takmıştım. Ama bundan ablamın haberi yoktu. :) Ben ona söylemeden ablam sepetimin son halini görünce oda heveslendi. Bakalım onun sepeti ne zaman boyayacağım.

Bu arada elimde büyük bir sepet daha var. Açık pembeydi rengi. Zamanla renginde bozulma oldu. Onuda boyarım en müsait zamanımda. :))

Konumuz sepet olunca bir mani ile noktayı koyayım. :)(:

Sepet sepet yumurta,
Sakın beni unutma,
Unutursan küserim,
Mektubumu keserim.
:)))))

21 yorum:

  1. Merhaba cnm, mükemmel olmuş eline saglık.Bende heveslendim ama ne zaman vakit bulurum:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Özellikle renk çok hoş olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. niye yaptın ki:)benim elimden gelmez böle şeyler ,çok hoş durmuş ,

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık,benimde yapılacaklar listesinde bu ama bakalım ne zaman:)))))

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok seviyorum sepet boyamayı.. ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  7. çok şık bir sepet olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. bir başka havaya bürünüyor sepetler boyanınca,beyaz ve lila süper olmuş,çok güzel gözüküyor....Eline-emeğine sağlık.. ;)

    YanıtlaSil
  9. Muito lindo migah, parabéns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim, beni de heveslendirdiniz , benim de bir kenarda küskün küskün duran bir sepetim var da :) Renkler de harika olmuş, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. enfes olmuş... renkler bi harika... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. çooook güzel
    renkler harika
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Beğendiğinize sevindim. :)

    Her birinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  14. sevgili hobi vakti
    bu blogum da yeni doğdu...belki seversin :)

    http://rusyena.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Ruşen, :)

    Takibe aldım bile.

    YanıtlaSil
  16. Süper olmuş ellerine sağlık. Bende de sepetler var hemen böyle çalışmalara başlamak lazım imrendirdin yani teşekkürler :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Śliczne koszyczki! Podoba mi się ich delikatna kolorystyka. Pozdrawiam :)

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkür ederim ayrıca siteme ziyaretlerinizi unutmayın.
    http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş bende boyama meraklısıyım

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger