Subscribe Twitter Facebook

27 Mayıs 2011 Cuma

Yenilediğim Kutu


Annemin atmak üzere kapıya koyduğu bu kutuyu görünce boyarım diye hemen aldım. :)


Üzerinde Paşabahçenin amblemi vardı.


İçini dışını sildim, biraz zımparaladım.
Zemini açık krem renge boyadım.


Üstüne metalik inci beyazı ile poşet doku yaptım. Poşet dokuyu ilk kez yaptım. Hoşuma gitti. Uygulanan yerlerde doğal desenler oluştu, deri görüntüsü verdi.


Resimleri yapıştırdım. Kenarlarına inci beyazı boncuk boya kullandım.
Vernikledim ve resimledim. :)


Fotoğraf kalitesi maalesef kötü. Flaşlı çekiyorum parlıyor, flaşsız çekiyorum karanlık çıkıyor. Sanırım fotoğraf makinasını değiştirmenin zamanı geldi. :)

Kutu oldukça büyük. İçine fotoğrafları koysun diye içimden geçirdim. Bakalım annem yeni haline beğenecek mi? :)




26 yorum:

  1. Atılır mı hiç ahşap kutu:) Ne de güzel olmuş. Resimler de çok yakışmış:)
    Geçen gün ben de ilk kez poşet dokuyu denedim ve ben de çok beğendim bu tekniği.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. vallahi çok hoş olmuş :) anneniz kesin beğenir emin olun ellerinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. iyi ki almışsın... harika olmuş. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. super cute..love this decoupage :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir dönüşüm olmuş iyi ki attırmamışsın kutu çok güzel süpersin

    YanıtlaSil
  6. Annen güle güle kullansın eskiyi değerlendirmeyi bende çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  7. ben de çok beğendim, ama bu geri dönüşüm kutu aklıma kendi kutu faciamı hatırlattı :( zımparalayınca üzerindeki o hafif cilamsı doku kalktı mı peki? kocaman sevgiler, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. iyi ki kutuyu görmüş ve kapmışsın, değerlenmiş, çok güzel bir kutu olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Enfes olmuş.Resimler ve doku çok güzel birbirni tamamlamış.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. ÇOK BEĞENDİMMM ÇOKKKK.ELLERİNE SAĞLIKK

    YanıtlaSil
  11. So'Beautiful!!!
    Groetjes Baukje

    YanıtlaSil
  12. Süpper tatlım ellerine sağlık öpüldün:)

    YanıtlaSil
  13. Mükemmel olmuş canım. Ellerine sağlık ;) Fotoğraf makinenin markası-modeli nedir? Bir de çekimlerini balkonda gün ışığında flaşsız yaparsan daha iyi sonuç alabilirsin ,)

    YanıtlaSil
  14. Annen kutunun değişim geçirmiş halini görünce hem çok beğenecek hemde hamarat kızıyla gururlanacaktır canım..Ellerine sağlık çok güzel..

    YanıtlaSil
  15. Oooo... Haaarika, nasıl da değişmiş güzelleşmiş ellerinde, bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
  16. Te quedó ¡divina! Me encanta como la has decorado.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuş arkadaşım tutumlu kadının hali başka.

    YanıtlaSil
  18. Metamorfoza niesamowita! Bosko Ci to wyszło!:)

    YanıtlaSil
  19. Sevgili arkadaşım dekopaj resim bloğu için eklediğin son taslaklara heleki çiçeklere bayıldım sana çok çok teşekkürler, canım seni çok çok öpüyorum hoşçakal...

    YanıtlaSil
  20. herkese teşekkürler. :)

    meralhobiart: bende çok beğendim eminim izleyenlerimizde yayınlandığı zaman beğeneceklerdir.

    YanıtlaSil
  21. Demet : Benim foto mak. markası CASIO EXILIM 7.2. Mega piksel. :)

    Önerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. Kizlarla ayni fikirdeyim, atilir mi o kutu:=) Süper olmus, annen görünce sasirmistir.

    Ellerine saglik üretken kadin.

    Sizleri özledim.

    Sevgimle.

    YanıtlaSil
  23. Ellerine sağlık harika bir yenileme olmuş, hem o kutu atıl1r mı yahu? ne güzel yapmışsın. Annen de güzel günlerde kullansın...

    YanıtlaSil
  24. Nossa ficou lindo! Parabéns pelo belo trabalho!!!
    =)

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger