Subscribe Twitter Facebook

25 Mayıs 2011 Çarşamba

Mim


sezobigo beni mimlemiş. :)

Sezobigo ne zaman mimlense, kendimi mime hazırlıyorum. :))

Bigocum, ne çok mimleniyorsun yahu. Sayende bende payımı alıyorum bu mimlerden. :)

Bu seferki mim konusu : Bloğumuz ile ilgili düşüncelerimiz.

Nete ne zaman girsem ilk bloğumu açarım. Varsa yorumlarımı okurum, izlediğim bloglara şöööööyle bir göz atarım. :)

Özellikle hobi alanlarında yapılanları incelerim, bilmediklerimi öğrenmek için ilgili blog sahiplerine sorularımı sorarım, yeni bir şeyler öğrenmenin hatta uygulamanın mutluluğunu yaşarım. :)

Benim için bloğum alışkanlık haline geldi.

İyiki kendime bloggerde yeni bir sayfa açmışım. Seviyorum bloğumu. :) BLoğumu sevenleride seviyorum. :))))) Sevmeyenleri nasla.... :)) Kabul gıcıktım. :)

Güzel günler sizin olsun.

1 yorum:

  1. gıcıklık mıcıklık canım bende aynen elee blogumu sevenleri bi başka seviriiimmm:)))

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger