Subscribe Twitter Facebook

30 Mayıs 2011 Pazartesi

Ahşap Kase


Annem için boyadığım ahşap kase.


Bu kaseyide boyadım günlerce bekledi. Resim uydurmakta zorlandım. Aslında önce resim seçilmiş olsa gerisi çorap söküğü gibi geliyor. :)

Günlerce araştırmalarım sonucunda bu sevimli tavşanı buldum. Tamda boyadığım kaseye uygun mavi renk ve puantiyeli. :)


Kaseye uyguladığım resim aşağıda.


Ama benim kaseye küçük olduğu için ben yanlarına ilaveler yaptım. Yada yapmaya çalıştım diyelim. :)

Kes yapıştır, kopyala yapıştır yapa yapa resmi uzattım biraz. Diğer yanlarınada düzünü yaptım.







20 yorum:

  1. çok şeker olmuş, ekler de belli değil. Çok iç açıcı:))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık, aynı sıkıntıyı bende çekiyorum, önce boyayıp sonra resim uydurmaya çalışıyorum.Bence de önce resim bulup sonra rengine karar vermek lazım:))

    YanıtlaSil
  3. Bu da diğerleri gibi harika olmuş, resim de çok yakışmış, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Punatiyeye asla hayır diyemem,çook güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, elinize sağlık süper olmuş :) Yorumlarınız için teşekkürler, dekupaj resimleri blogunuzun müptelası oldum zaten :) Süpersiniz çok teşekkürler. Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  6. renklerde dekupaj resmide süper olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim
    mailimde sorun hala var
    sana resimleri benim blogda yayınlıcam
    bakarsın olur mu?

    YanıtlaSil
  8. Çok cici. Emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş,mavi iç açıcı,dekupaj çok uyumlu ama puantiyeler ayrı bir hava vermiş,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Önemli olan rengi yakıştırmak çok güzel olmuş biliyorsun ben zaten puantiyeye bayılırım tavşanda süpermiş...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel iç açıcı olmuş ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil
  12. çok sevimli şirin bir kase olmuş canım benim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım biraz keyifsizdim oyüzden pek geelmedim
    her zamanki gibi çok güzel hobim vaktim
    çok öptüm

    YanıtlaSil
  14. Affımıza vesile olması dileklerimle regaip kandilin mübarek olsun canım benim..

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşım uzun zamandır bloğuna yorum bırakırken zorlanıyorum onun için bana gönül koyma başkaları da bu sorunla karşılaşıyormu bilmem. Birde takip ettiğim kişilerin güncellemelerini kumanda panelimde çoğu kez göremiyorum onun için yorumlarım geçikiyor.
    Çalışman çok cici ve güzel olmuş annen iyi günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Hobi Vakti,
    dekupaj resimlerini gördüm,bayıldımmmm,ellerine yüreğine sağlık :)
    sevgiler...
    Yonc@

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık çok hoş olmuş, resim ile çok uymuş genel tarz,sevgiler sinem

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger