Subscribe Twitter Facebook

3 Kasım 2010 Çarşamba

Ankara Hobi Mağazaları



Bayanların oyuncak dükkanı gibidir  hobi mağazaları :))

Ankarada oturup, hobi malzemelerini nerelerden alacaklarını bilmeyenler için bildiğim adresleri yazıyorum.


ÇAYYOLU
Ece Aymer Craft House 
3036. Cadde Konuttent - Yaşamkent Yolu Üzeri No: 46
Çayyolu / Ankara
Tel : 0 312 241 96 88
Blog Adresi : http://favoritehometovisit.blogspot.com

ÇANKAYA
Ece Aymer Craft House Çankaya
Birlik Mah. 453. Sok. No: 8/B
Çankaya / Ankara
Tel: 0 312 495 40 43
Blog Adresi : http://crafthousecankaya.blogspot.com

ÇANKAYA
Neşe Dükkanı
Butik Sabun ve Kokulutaş üzerine tasarım mağazası.
1308. Sok. No: 13/C
Aşağıöveçler / Çankaya
www.nesedukkani.com
www.nesedukkani.net
Tel: 0 312 473 04 72

ÜMİTKÖY
Atölye Beyaz
Mutluköy Sitesi 8. Sok No: 10  Ümitköy ANKARA
Tel : 0 312 236 40 02
Blog Adresi : http://atolyebeyaz.blogspot.com


ERYAMAN
Box Office 
Eryaman Evleri Dolphin AVM
1. Kat No: 4 - 5
Eryaman / Ankara

Ahşap boyama malzemelerinden, quilling malzemelerine, keçeden evaya bir çok hobi malzemesi bulabileceğiniz yer.


KIZILAY
Şık Düğme A.Ş.
İzmir 1. Cadde Menekşe 1. Sokak No:3/C Kızılay / ANKARA
Tel: 0 312 419 91 75
** http://www.şıkdüğme.com**

İp, goblen, düğme, keçe, kurdele, incik, boncuk, ahşap boyama malzemeleri satılan yer. Ne ararsanız bulabilirsiniz. :)

********

Erdoğan Yün Düğme Aksesuar
İzmir 1 cad. No:19/A Kızılay / Ankara
Tel: 0 312 419 45 50
** http://erdogandugme.com**

Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor.

**********

Yiğit Yün ve Düğme
Atatürk Bulv. Alemdar Çarşısı No:88 D:3  Kızılay / Ankara
0 312 425 73 25
Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor.

**********

Karademir Tekstil
İzmir Caddesi No:11 Kızılay / Ankara
0 312 232 16 92- 93 94
Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor.

**********

Karademir Tekstil A.Ş.
Çıkrıkçılar Yokuşu Yıldız Sok No.4 Ulus/ANKARA
0 312 310 62 54
Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor.

**********

İpekçi Cemal
Zafer Çarşısı içinde
Ahşap malzemeleri bulabileceğiniz bir yer.

**********

Moda Çarşısı Üst Katta Hobbyland
Takı malzemeleri satılıyor.

**********

Moda Hobi ve Sanatsal Ürünler Galerisi
İzmir Cad. Moda Çarşısı
Alt Kat No: 76 Kızılay
Tel: 0 312 417 28 26
Ahşap, Seramik Malzemeleri bulabilirsiniz.

**********

Moda Düğme
Sümer Sokak. No : 2 C - D
İzmir Cad. Kızılay
Tel : 0 312 229 00 35
Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor.

**********

http://www.atolyesergun.com  yer bildirimi :) Kendisine buradan teşekkürlerimi sunuyorum. :))
Tansel Bijuteri (tanser'de olabilir)
Sümer 1. sokak Kızılay
Takı malzemeleri satılıyor.

Ben henüz gitmedim. Gittiğim zaman tam adını ve adresini yazarım. :)



ULUS

Dekorist Tasarım
Posta Caddesi Öncel İş Hanı
No :24/83 Ulus / ANKARA
Tel : 0312 324 14 88


Altın Yapı Hobby Market
Posta caddesi Susam Sokak No: 22/29
Kat : 3 Ulus / ANKARA
Tel : 0 312 311 66 66

Ahşap, seramik, polyester, boya, sanatsal ürünler, boyalar, sim, vs bulabilirsiniz.


Moda Düğme
Anafartalar Cad. No : 71 Ulus
Tel : 0 312 310 68 64


Suluhan Çarşısı
Posta Caddesi Ulus / Ankara

Takı tasarımı ile ilgilenenlerin ilgisini çekecek bir yer. Bol miktarda takı malzemeleri satan dükkanlar var.

Suluhan Çarşısı
Ümit Ticaret
Posta Cad. Ulus / Ankara
Ahşap, Seramik, Polyester ürünler, el sanatları ve hobi adına A dan Z ye herşey bulabileceğiniz bir yer.
www.ankarahobi.net
Tel: 0312 310 87 94 - 0532 527 27 62

Suluhan alt katta mozaik atölyesi var.


Suluhan Alt katta
Nikah, kına gecesi, sünnet, bebek malzemeleri satan minik bir dükkan var. Dükkan küçük ama içi dopdolu. :) Tülden, kurdeleye, çiçekten, minik objelere ne ararsanız var. :)
** http://yavuznikahsekerleri.com **


Suluhan Üst Katta
DOTDİRİ
Sabun, kokulutaş hammaddeleri, esans, boya, baz, kutu bulabilirsiniz.

www.dotdiri.com



BAHÇELİEVLER
mutludukkan.blogspot.com   dan yer bildirimi :) Kendisine teşekkür ediyorum. :))

Moda Düğme
Bahçeli 7. caddenin bir alt sokağında.LCW nin köşesinden aşağı inip sola dönüyorsunuz :))

İnternetten bulduğum adres ise şöyle. Sanırım aynı yer. :)

Moda Düğme
6. Cad. Otuz Sokak 4/A
Bahçelievler
Tel: 0 312 213 71 99


BATIKENT
Bedayi
Gersan Sanayi Sitesi
Tahsin Kahraman Cad. No : 84
Batıkent / Ankara

Tel: 0 312 257 40 47



YENİMAHALLE
Sesil Pastacılık - Doğum Günü Kutlama Malz. - Pastacılık Malz. & Hobi Evi
Demetevler 408 cad. 3B (Demetevler Metrosu çıkışı, eski 1. cad.)
Yenimahalle / ANKARA
Tel: 0 312 336 89 09

Pasta malzemeleri, kokulu taş, kokulu sabun, esans, boya, silikon kalıpları bulabileceğiniz bir yer.





Benim bildiklerim Ankara Merkez yerlerde bulunan hobi mağazaları bunlar. Yeni yerler keşfedildikce eklemeler yaparım yine.
De
Ankara'lı hobi severler sizinde ilave etmek istedikleriniz varsa yorum bırakırsanız eklerim. :)


Sevgiler :)


94 yorum:

  1. ayyyh çok iyi oldu bu arkadaşım ya.ellerine sağlık..ankaralı bir hobisever ve artık bir blogger olarak..bana özel yazılmış gibi hissedebilir miyim..:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. permaren : Tabi tabi :)
    Senin peçete tutkalından etkilendimde yazdım zaten. :)(:

    YanıtlaSil
  3. Bayanların oyuncak dükkanı gibidir hobi mağazaları bu lafı çok tuttum vallahi harika bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. moda çarşısının içindekinin adı hobbyland'dı sanırım. bir de tam onun karşısında bi yer var. Sümer 1 de. tansel bijuteri (tanser'de olabilir:) ) orda da incik boncuk satılıyor

    YanıtlaSil
  5. şimdi oraları dolaşmak vardı ya,inşaallah başka sonbahara artık..
    bu arada güzel dileklerin içinde çok teşekkür ederim..
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  6. çok cici olmuş elinize sağlık zevkli ve şık bir blog.
    bahçeli 7. caddenin bir alt sokağında moda düğme var orada da güzel şeyler oluyor.
    lcw nin köşesinden aşağı inip sola dönüyorsunuz:))

    YanıtlaSil
  7. merhaba, nette ankaradaki hobi mağazalarını aratırken gördüm sitenizi. güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık. ama ne yazık ki bildiklerim dışında başka bir yer yokmuş :( buarada ahşap boyamayla ilgili benim de bir blogum var, belki ilginizi çeker... keyifli çalışmalar dileğiyle...

    YanıtlaSil
  8. tekrar merhaba, benim de aklıma bir yer geldi. Cebeci caddesi üzerinde hukuk fakültesine gelmeden, Aras Kargoyu geçince büyükçe bir kırtasiye dükkanı var. Adını bilmiyorum ama önünden geçerken bile anlaşılır. Oyuncak falan da var vitrininde. Orda da boya malzeme falan bulunur ahşap için. Hatta bana hiç bir yerde bulamadığım bir rengi getirtmişlerdi evelsi sene. Aklıma gelmişken paylaşayım dedim...

    YanıtlaSil
  9. yaptığımız seramik işleri için gidebileceğimiz bir seramik fırını var mı acaba Ankara'da?

    YanıtlaSil
  10. tilmen2012 : Yapılan seramikten kastın kille yapılanlar ise o konuda bilgim yok maalesef. Benim bahsettiğim seramikler hazır yapılmış seramikler.

    YanıtlaSil
  11. bugün yağmur altında fellik fellik dolaşıp kara tahta boyası aradım. Yukarıda sayılan yerlerin çoğunU gezdim. Başka nerede bulabilirim acaba fikriniz var mı???,
    mutfak için kara tahtadan bir pano yapıcam da.

    YanıtlaSil
  12. fecir : bildiklerimi ben buraya yazdım. Başka bilmiyorum maalesef. :(

    Tekzen, koçtaş gibi yerlere bak istersen.

    YanıtlaSil
  13. Selam,
    Küçükesatta dortyolu geçince sağ
    taraftaki pasajların birinde ahşap malzemeleri satan yer var.Sahibi Ahmet ... Ulusta tansel ticaret var oda eski modern çarşı yanan şimdi park oldu .Karşı kösesi 1.katta orası cokda hesaplı veriyor. iyi günler dilerim .

    YanıtlaSil
  14. Ben uzun suredir desenli craft kagitlari ariyorum ama hicbir yerde bulamadim. Ogrenirseniz bilgilendirmenizi rica ederim. Tatlicuma.blogspot.com tesekkurler.

    YanıtlaSil
  15. çok çok çok çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  16. ben uzun zamandır 100 kat vernik arıyorum nerde bulabilirim bilen var mı ankarada oturuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      100 kat verniği yukarıda verdiğim adreslerden atölye beyazda, şık düğmede, ipekci cemalde, bedayide, suluhandaki ahşapcıda bulabilirsiniz. :()

      Ahşap malzemeleri ve boyaları satan heryerde vardır.

      Sil
  17. ankara'da bildiğiniz mozaik atölyeleri var mı acaba? teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilmiyorum. Yardımcı olamadım kusura bakmayın.

      Sil
    2. Suluhan alt katta mozaik atölyesi varmış.

      Sil
  18. suluhan alt katta mozaik atölyesi var

    YanıtlaSil
  19. Nasıl yardımcı oldunuz bir bilseniz... Ankaraya yeni taşındım ve şaşkın gibi malzeme alabileceğim yer arıyordum ki imdadıma yetiştiniz,sayenizde yanı başımda bir dükkan buldum gerçekten çok teşekkürler. İzin verirseniz bu yararlı postu ben de bloğumda paylaşmak isterim tabi ki adınızı anarak :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, :)

      İşinize yaradığına sevindim. Tabiki paylaşabilirsiniz.

      Sil
    2. Toptan perakende hobi ve sanat malzemeleri
      Ak sanat kırtasiye esat Caddesi 78_3_4_5 küçükesat ankara 0312 448 26 84 0542 672 63 08

      Sil
  20. Benim de çok işime yaradı teşekkürler. Aradığım bir iki şey var 2 hafta önce Erdoğan düğme de bulamadım aranıp dururken burayı gördüm :)

    YanıtlaSil
  21. çok iyi oldu bu adresler teşekkürler..

    YanıtlaSil
  22. popart desenli peçeteler arıyorum nerede bulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum ki, verdiğim adreslere bakabilirsin.

      Sil
  23. merhaba ben zımba,çivi aksesur malzemesi arıyorum bu belirttiğiniz adreslerdde var mısır acaba ?

    YanıtlaSil
  24. Gerçekten çok yararlı bir paylaşım olmuş teşekkürler :)
    Bir hobi mağazası değil ama Ulus'ta Balonevi Parti Store diye bir mağaza var. Disney'in bir çok peçetesini temin etmek mümkün..

    YanıtlaSil
  25. Merhaba. çalışmalarınız çok güzel..Emeğinize sağlık..Benim hobi dükkanım Ulus ^da yanan Modern çarşısının yerine yapılan otopark karşısında ki binanın 3.katında ALTINYAPI ...Dilediğiniz herşeyi rahatlıkla bulabilirsi,niz..Bu konuda sahibesi Ayşe Hanımda çok yardımcı olacaktır..Emin olun..Sevgi ve selamlar..

    YanıtlaSil
  26. merhaba, ankarada uygun fiyatlı keçe alabileceğim biyer yer, yada bikaç yer biliyo musunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, keçeyle ilgilenmediğim için bu konuda bilgim yok maalesef.

      Keçenin satıldığı yerler, yukarıdaki listeden bakarsanız

      Şık Düğme,
      Erdoğan Düğme
      Karademir Tekstil
      Yiğit Yün ve Düğme
      İpekçi Cemal

      Sil
  27. merhaba,
    ben de utuyle yapışan kemal atatürk ımza desenı arıyorum.(krıstal veya metal taslı) acaba nereden bulabılırım.......

    YanıtlaSil
  28. izninizle ben de payşabilir miyim adınızla birlikte

    YanıtlaSil
  29. Merhaba ..
    Dekorist Tasarım firması olarak , Ankara'da faaliyet gösteren hobi marketlerini sayfanızda paylaştığınız için teşekkür ederiz..
    Bizimde Ulus Posta Caddesi Öncel İş Hanı:24/83'te hobi malzemeleri satışı yapan Firmamız vardır.

    İnternet Adresi: http://dekoristtasarim.com/ adresinden ulaşabilirsiniz

    Çalışmalarınızda başarılar dileriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Listeye hemen ekledim :) Teşekkürler.

      Sil
    2. NAKKAŞ GRUP AHŞAP HOBİ MALZEMELERİ ÜRETİMİ YAPMAKTAYIM SİZ İSTEYİN BİZ ÜRETELIM

      Sil
  30. merhaba ben de ankarada ince tabaka magnet arıyorum nerede bulabilirim.bilginiz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://m.facebook.com/dugundavetiyenburada?id=345987028780278&refsrc=http%3A%2F%2Fwww.google.com.tr%2F&_rdr bu adresten bulabilirsiniz magnet. dugun davetiyen burada isimli grup. kizilayda hem yerleri.

      Sil
  31. Bilemiyorum maalesef. Kırtasiyelere baktınız mı?

    YanıtlaSil
  32. merhaba acaba ankarada sabun yapımı için malzeme satışı nerde yapılıyor

    YanıtlaSil
  33. merhaba ankarada sabun yapımı malzemeleri nerede satılmaktadır acaba bana yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilmiyorum. Ama bende merak ediyorum, bulursanız adresini yazarsanız sevinirim. :)

      Sil
  34. Paylaşımınız çok yararlı olmuş gerçekten ama benim aradığım hobi malzemeleri biraz daha farklı sınıfta sanırım. Ben kılıç, asa, balta vs yapmak için latex boyası, su geçirmez köpük, deri ince silikon kamışlar, kauçuk latex verniği gibi malzemeler arıyorum. Bu tarz hobi malzemeleri satan bildiğiniz bir yer var mı acaba?

    YanıtlaSil
  35. Ankara Ulus Suluhan Çarşısında Ahşap, Seramik, Polyester ürünler, el sanatları ve hobi adına A dan Z ye herşeyi bulabileceğiniz Ümit Ticaret olarak sizleri mağazamıza bekleriz.
    Ümit Ticaret
    https://www.ankarahobi.net irtibat: 03123108794 05325272762

    YanıtlaSil
  36. merhaba ankarada evlere iş veren yerlerle ilgili bilginiz varmı

    YanıtlaSil
  37. MErhaba
    Keçe kesme makinesi hakkında bir bilginiz var mı? internette çok pahalı kalıpları var. İsmi sizzix. belkki bu satılan yerlerde karşılaşmışsınızdır. tek bir yer satıyor ve ateş pahası. bilginiz varsa benmle paylaşır mısınız? Burcu

    YanıtlaSil
  38. 3 mm lik keçe arıyorum bilgisi olan var mı şık düğmede kalın varmı acaba

    YanıtlaSil
  39. Sabun kalıp butikleri nerede acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabun ve kokulu taşa bu aralar bende ilgi duymaya başladım. Malzemeler nerede satılır bilmiyorum, suluhanda olduğunu okumuştum bir yerde. Facebookta sabun sayfaları o kadar çok ki, araştırın isterseniz.

      Sil
  40. Arkadaşlar su donem moda olan taş boncuk minik.süs minik ayicik bulabilecegim ankaaradaki en zengin cesitli yerleri lutfen bana soylermisiniz 😊😚

    YanıtlaSil
  41. ankarada yaşayan biri olarak benim için harika olmuş bu yazı :) bazıları gittiğim yerler ancak diğerlerini de elimle koymuş gibi bulacağım tşkler :) blogumdaki işler de sizin de katkınız olmuş olacak bu adresler vesilesiyle

    YanıtlaSil
  42. öncelikle çok yararlı bir blog ve paylaşımlara imza attığınız için teşekkürler , biz Ankara Çankaya da Butik Sabun ve Kokulutaş üzerine Tasarım bir mağazaya sahibiz , Mağaza ismimiz "Neşe Dükkanı" hobi olarak evde sabun ve kokulutaş yapmak isteyen tüm arkadaşlar bizden her türlü malzemeyi temin edebilirler , Adresimiz 1308.sokak no:13/C Aşağıöveçler - Çankaya - Ankara netteki adresimiz www.nesedukkani.com - www.nesedukkani.net , Her türlü sorularınız hakkında ve malzemeler hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz 0 312 473 0 472 Herkese Mutluluk dolu günler dileriz

    YanıtlaSil
  43. Bizide ekleyin bizi de ekleyin. :)
    Suluhan üst kat 123 numarada DOTDİRİ isimli küçük dükkanımızda sabun,kokulutaş hammadeleri (esans boya,baz,kutu) satışı yapıyoruz. Kutuları kendimiz ürettiğimizden dolayı çooooook ucuza veriyoruz.
    Bekliyoruz. www.dotdiri.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ekledim, bu aralar benimde kokulu taş ilgimi çekiyor, birgün uğrayacağım size :)

      Sil
    2. ne zaman isterseniz bekleriz. geldiğinizde lütfen kendinizi tanıtım ona göre gerekli kolaylığı saglayalım.

      Sil
  44. yaklaşan sevgililer gününe anlamlı çiçekler bulabileceğiniz bir yer var
    " www.365cicek.com "

    YanıtlaSil
  45. Harikasiniz ! Çok teşekkür ederim malzeme lazım olunca ne yapacağımi bilemiyodum. Adresleri aldım hemen yarın gidicem :)

    YanıtlaSil
  46. Moda çarşısındaki alt kattaki ahşap dükkanı kapandı, ipekçi cemal de sümer sokak ataşındı. bilginize...

    YanıtlaSil
  47. Super calisma ellerinize saglik ama nolur yardim edin siparisim var malzemem eksik kece lazim bunlardan hangisi pazar gunleri acik ??

    YanıtlaSil
  48. Benim alış verişimi yaptığım yeri de ben paylaşayım istedim.Seda Tuhafiye Cumhuriyet Mahallesi Selanik Caddesi Kalabalık Çarşı No 20-27 Kızılay Çıkrıkçılar yokuşunda da yerleri mevcut. Birçok malzemeyi bulmanız mümkün.

    YanıtlaSil
  49. Umarım yorumumu hemen görüp bilen birileri olur 😊 Yenimahalle de bu tarz ürünler satan yer bilen var mı.Kapı süsü yapmak için keçe ve köpük halka alacağım ama bir türlü bulamadım .

    YanıtlaSil
  50. AHSEN HOBİM SELAMLAR BENDE ARADIĞIM MALZEMELERİ BİR TÜRLÜ BULAMIYORUM AHŞAP HOBİ İÇİN EN YAKIN NEREDE BULURUM ETİMESGUTTA OTURUYORUM.EVDEN YAPIYORUM SATIŞ YAPMAK SİPARİŞ ÜZERİNE ÇALIŞMAK İSTİYORUM BİR KAÇ ÇALIŞMAM MEVCUT BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM BLOĞA BENİDE EKLERSENİZ MEMNUN OLURUM .SAYGILAR...b.karabunar@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bildiğim yerleri yazdım. Listeden size en yakın yeri bulabilirsiniz.

      Batıkentte BEDAYİ olabilir mesela.

      Sil
  51. Merhaba, her türlü bebek sepeti, nikah şekeri, bebek şekeri, kına tepsisi süsleme, söz tepsisi süsleme, siparışlerinizi istegram adresinden (uygun fiyata) yapabilirsiniz teşekkürler @elif_in_hobi_dunyasi

    YanıtlaSil
  52. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, adresinizi ekledim. :)

      Sil
    2. Yarin size ugramak istiyorum umarim cabuk bulurum dukkaninizi

      Sil
    3. Demetevler eski 1 .cd 3/B Ayzer Ayakkabı yanındaki bina İyi Akşamlar

      Sil
    4. Merhaba,sesil pastacilik kapanmis bulamadım. Pasta üstü figuru futbol takimi alacaktim yenimahalle civarlarinda pasta malzemeleri figurleri satan yer varmı ..Şimdiden cevabınız icin tesekkur edrim ..

      Sil
  53. Online Tuğranızı Yapıyoruz!!!
    Dünyada belki de ilk defa isminizi yazıp göderiyorsunuz . O kadar! 15 gün içinde ebru üzerine işlenmiş tuğranız adresinize geliyor .Arapça 50 TL Türkçe 25 TL İrtibat:mrrhur44@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Merhaba dekopaj. Resimlerini nerden bulabilirim acaba

    YanıtlaSil
  55. www.ipekhobi.com çok kalitelidir ürünleri

    YanıtlaSil
  56. Selam. Kizilay ankarada kaat -rolyef satan ve basan bir yer varmi. Tesekkurler

    YanıtlaSil
  57. NEŞEDÜKKANI
    Admin Sevgiler
    Neşedükkanı olarak yeni mağazamıza taşındık,yeni adresimizi tüm evde butiksabun ve kokulutaş yapan arkadaşlara duyurursanız seviniriz.
    Yeni Adresimiz: Lizbon cad. (eski öveçler 2. cad) No:68 Öveçler Çankaya/ANKARA
    İletişim:0312 473 0 472
    www.nesedukkani.com

    YanıtlaSil
  58. merhabalar taki tasarimi yaptırmak istiyorum. ankara da yapan bir yer var mı kime nereye yaptirabiliriz yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  59. Merhaba filografi malzemelerini nerden bulabilirim

    YanıtlaSil
  60. portatif laser taşınabılır temız sessız istiyene ürün tedarık edılır 05426166138

    YanıtlaSil
  61. Havlu kutusu mukavva tesbih kutusu ham madde olarak nerde bulabilirim lütfen bilgi verirmisiniz?

    YanıtlaSil
  62. Teşekkürler bilgiler için... Ama bilgiler 2010'a ait değişmiş, kapanmış olanlar veya evime daha yakın yerlerde yeni açılanlar olmuş olabilir. Güncellemeniz mümkün mü?

    YanıtlaSil
  63. Yeni açılan yerler varsa ahşap boyanır ürünler kokulu taş veya kalıp ulus çıkrıkçılar yokuşu ulaşılabilir kolay biyer güncelleme yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  64. Ozel tasarim yaptirabilecegimiz bi uer var mi

    YanıtlaSil
  65. Bende çiçek içi minyatür ahşap masa sandalye vs arıyorum ama bulamadım

    YanıtlaSil
  66. Merhaba ben tahta ama sunta değil orjinal tahta levha arıyorum. 10*25 ebadında 6 mm dokulu ırijinal ağaçtan kesim yani. Nerede bulabilirim

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger