Subscribe Twitter Facebook

16 Aralık 2010 Perşembe

Peçete Transferi Yaptığım Küçük Kutu


Daha önce bu peçeteden fotoğraf çerçevesine transfer yapmıştım.
Şimdide kutuya aynı peçeteyi yaptım. 


Yine bol resimli. :)



Bloğunu ve yaptıklarını büyük bir beğeniyle izlediğim **http://lolipu.blogspot.com ** un kutulara yaptığı peçete transferi çok hoşuma gidiyordu. Heveslendim bende yaptım. :)

Yukarıda verdiğim linki tıklarsanız lolipunun bloğuna geçiş yapabilirsiniz. Size garanti veriyorum, uzun süre bloğundan çıkamayacaksınız. :))



Çay keyfi ve hobi vakti bir arada. :))

Bu arada dikkat ettiniz mi? Eli belinde fincanımın çiçeğide kutuya uyguladığım peçeteye ne kadarda uyumlu :)) Onun fotoğrafınıda eklemesem boynu bükük kalırdı. :)))



Ben bu peçeteyi ve sonucu çok beğendim. :)




Bu peçeteyi BEDAYİ den aldım. Adres ve telefon bilgileri aşağıda linkini verdiğim adreste bulabilirsiniz.
Çifti 1 lira.




Hoşçakalın. :)


22 yorum:

  1. eline sağlık..çok güzel bi takım olmuş..

    YanıtlaSil
  2. bende çook begendim :))) ilerleyen günlerde benimde bir peçete tranfsferi işim olacak sorularım olabilir :))

    YanıtlaSil
  3. Just wonderful! Congratulations!
    Regards,
    Elaine Ligero
    Bell'Arte

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten güzel bir kutu olmuş. Çok romantik:) Eline sağlık. Gül deseni zaten her yere yakışıyor. Peçete de öyle güzel ki... Nereden bulurum acaba bu peçeteyi?

    YanıtlaSil
  5. Harika bir kutu olmuş. Çerçeve ve fincanınla takımlar. Ayrıca bloğum için yazdığın güzel şeyler için de çok teşekkür ederim. Çok incesi:)))

    YanıtlaSil
  6. Bende bayıldım yaa çerceveyi önceden görmüştüm zaten hayran kaldım kutuda şahane olmuş bayıldım. Ahh bende yapmayı bilsem başlarsam :( başlarsan birgün bende bu senin sayende olucak :)

    YanıtlaSil
  7. çokk harika olmuş ellerinize sağlık..çok beğendim...

    YanıtlaSil
  8. bu işlerde peçete seçimi de çok önemli.
    peçeten süpermiş
    nerden aldın acaba?
    ben bayıldım bu 3lü kombinasyona:))))

    YanıtlaSil
  9. Çok çok güzel olmuş ellerine sağlık o fincanın adı eli belindemi bak bişey daha öğrenmiş oldum:)) Lolipunun blogu zaten süper yaptıkları daha süper.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  10. çok şık olmuşlar.. gül deseni çok yakışmış çerçeve ve kutuya.. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. peçete gerçekten güzelmiş.sizde güzel yerlerde kullanıyorsunuz.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Cok ama cok güzel olmus. Emeginize ve merak yetinize saglik. Saygimla.

    YanıtlaSil
  13. eline sağlık çok güzel olmuş gerçi güzel olmasa şaşardım:)(şu ana kadar yaptıklarından beğenmediğim hiçbirşey olmadıda ondan öyle dedim.ah ah darısı başıma:)
    sevgiyle kal+iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş.Bayılıyorum bu güllü kutulara :)Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. güller çok yakışmış... hepsi harika.. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Ya süper olmus güllü güllü,cok güzel ellerine saglik! Cerceveyle takim olmus :)

    YanıtlaSil
  17. permaren : beğendiğine sevindim ve teşekkür ettim. :)

    Tesettür Aşktır: Bildiğimi kendime saklamam, paylaşmasını severim. Eğer yardımcı olabilirsem ne mutlu bana. :)

    Elaine Ligero : Thank you. :)

    MARİFETLİ PERİ : Peçeteyi aldığım yeri yazımın en altına ekledim. Umarım bulabilirsin. :)

    lolipu: Rica ederim. :) Sanada çok defa söylemişimdir, yaptıklarını beğenerek izliyorum. :)

    "Objektifime Yansiyanlar" : Bence başlamalısın. İLk olarak küçük objelerden başla derim. Takıldığın yerlerde yardımcı olurum. :)

    yeşil inci : beğendiğine sevindim, teşekkürler. :)

    fidoş : teşekkürler. Peçeteyi aldığım yeri yazımın en sonuna ekledim. Umarım bulursun. :)

    herşeyden azıcık : Teşekkür ederim. Fincanın adı elin belinde mi bilmiyorum inanki, bakınca bir an eli belinde gibi benzettim ben :)(: O yüzden öyle yazım. :))

    EMİNE ÖZTÜRK : Teşekkürler :)

    ÖZLEMCE : Peçeteyi bende çok beğendim. :) Gittiğimde 2 tane daha aldım. :))

    Fikirlopedi : Teşekkür ederim. :)

    sezobigo : Teşekkür ederim. :)

    Mavi Masal : Beğendiğine sevindim, teşekkürler. :)

    ruşen : Teşekkürler :)

    Azelya : Teşekkür ettim. :)(:

    YanıtlaSil
  18. Her zamanki gibi harika olmuşlar arkadaşım,bu peçeteyi kare tepsiye tamamını yapıştırarak kullanırsan dışınıda koyu kına yeşiline boyarsan çok güzel bir tepsi elde edersin,tabii yapması sana kalmış benimki yalnızca nacizane bir fikir. Tekrar görüşmek üzere hoşçakal:)

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. ben de istiyorum:) bayılıyorum böyle harika kutulara..yapamam gibi geliyor:(

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmuş ellerine sağlık çoook şık bayıldım benide özendiriyorsunuz boya işine geçeceğim galiba:)))))))

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel bir takım oldu. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger