Subscribe Twitter Facebook

20 Aralık 2010 Pazartesi

Hediye Kutusu Kalıbı ve Bir Soru






Sevdiklerinize, yeni yıl hediyesi olarak vereceğiniz küçük hediyelerinizi, bu hediye kutularına koymak ne güzel olurdu  değil mi?

Kalıp yukarıda verdiğim linkte.

Kutu kalıpları için değişik site & blog adresleri veriyorum ama benim aklıma takılan bir şey var. Size sorayım. Belki yardımcı olursunuz.


Diyelim ki, ben bu kutudan yapmak istiyorum, Çıktı aldığımız A4 kağıtları ince olmuyormu bunun için? Printer e kalın, mesela fon karton koysak çıktı almakta sorun yaşarmıyız? Yada nasıl kalın kağıda çıktı alabiliriz?


Yardımcı olmak isteyenler cevabınızı merakla bekliyorum.


Şimdiden teşekkürler.  :)




13 yorum:

  1. sanırım fotoğraf kağıdına çıktı alırsanız daha kalın ve tok olur. yazıcı modelinizi bilmiyorum ama yazıcıdan çıktı alırken kağıdın cinsi ile ilgili bölümü de değiştirmeniz gerekir, kağıdınızı değiştirince..

    YanıtlaSil
  2. bir de aklıma şu geldi renkli desenli karton kullanıp sadece kalıptan faydalansak, böylece yazıcımızın kartuşu daha uzun süre dayanır...ya da aldığımız çıktıyı karton üzerine hava kabarcığı kalmayacak biçimde yapıştırsak...

    YanıtlaSil
  3. Hep aklımdaki soruları sormuşsunuz?Benımde etıket yapmak için daha kalın kağıda nasıl baskı yapabılecegımı ogrenmem gerekıyor cunku yazıcıma sıkısıyor:(Insallah bır bılen cevap verir.

    YanıtlaSil
  4. Size yardımcı olabilir miyim bilmiyorum ama printer ın içinden geçen kağıdın kalınlığı belli olduğu için karton kabul etmez büyük olasılıkla !!! Dilediğiniz şeyi yapamayabilirsiniz...benimde küçük bir sorum olacak ...Benim gibi yeteneksiz bir kişi dünyanın en kolay kalıbı da olsa böyle sevimli şeyleri yapabilir mi ? ( okul yıllarımda tüm resim ödevlerimi babam yapmıştı , durum o kadar vahim yani... ) iyi geceler

    YanıtlaSil
  5. AYNISINI FON KAĞIDINA ÇİZEBİLİR YADA A4 KAĞIDINI KALIP OLARAK KULLANABİLİRSİN,KALIP OLARAK KULLANACAKSAN MİNİK HEDİYELE İÇİN OLUR FAKAT CETVELLE BÜYÜLTEBİLİRSİN KARTON KAĞIDA,BEN ÖYLE YAPIYORUM:)

    YanıtlaSil
  6. Bunu bende çok merak ediyorum bilen varsa valla söylesin sevaba girsin :)

    YanıtlaSil
  7. Yazıcının aldığı boyutta fon kartonuna çıktı alabilirsin çünkü biliyorsunki bazı arkadaşlarımız evindeki yazıcıda kendi kartvizitlerini hazırlıyorlar ya da A4 e çıkartıp onu kalıp olarak kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  8. EMİNE ÖZTÜRK : Yazıcı modelim HP C4480. Evet kalın kartona kalıbı çıkarılabilir ama verilen kalıplardaki desenleri oraya aktaramıyoruz ki :)) Desenli karton hiç dikkatimi çekmedi. Belki ihtiyacım olmadığı içindir. Varmı şöyle çiçekli, böcekli, kelebekli vs. :)
    Yapıştırmayı bende düşündüm ama katlamalar yapılırken sanki sorun yaşanırmış gibi geliyor bana. Cevapların için teşekkür ederim. :)

    Çağla : Beni izlemeye devam et :))

    içimizdeki karnaval : İnsan isteyince herşeyi yapar. Daha başlamadan yapamam diye kestirip atarsanız yapamazsınız. En azından denemelisiniz derim ben. :) Belki ilk yapılan başarılı olamaz ama 2. 3. denemeleri yapmaya üşenmemek gerek. Yapamam değil, yaparım :)

    waterlily: Fon kartona çizilebilir ama desenler ne olacak? :) Bazı kalıpların desenleri o kadar güzel ki. :)

    Beyza'nın annesi : Verilen cevapları ve beni izlemeye devam et :)(:

    herşeyden azıcık : Deneyim bakalım, umarım sıkıntı yaşamam. :)

    YanıtlaSil
  9. Uzun zamandır aslında Google Readerdan sizi izliyorum ben;)

    YanıtlaSil
  10. Çağla : Sessizliğini bozmana sevindim. :)

    YanıtlaSil
  11. yazıcı ayarlaında kağıdın büyüklüğü ve şekli için ayar kısmı var.. mesela ben çocuklara ders anlatırken kullnamak için asetat üzerine çıktı alabiliyorum...ayarları değiştirerek.. benim de yazıcım H.P.

    YanıtlaSil
  12. arkdaşlar nasıl sorun yaşıyorsunuz anlamadım. ben yazıcıdan zarf bile basıyorum. hatta nikah davetiyelerimin üstüne davetlilerin ismini printerden basarak hazırlamıştım, nikah davetiyemin zarfı kartondu ve 2 kat olarak printerden geçebilmişti.

    defalarca da fon kartonuna desen çıktısı aldım. printerim hp photosmart c4680. fotoğraf baskısı da yapabilen bir cihaz. ondan mı acaba?

    YanıtlaSil
  13. fuska : Daha önce hiç denememiştim ve öğrenmek istiyordum. Cevabın için teşekkürler. :)(:

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger