Subscribe Twitter Facebook

6 Aralık 2010 Pazartesi

Kardan Adam(lar) Yaptım. :)




** Burada Kardan Adam Yapalım mı? ** diye sormuştum ya hani, yaptınız mı? :)
Ben yaptım.


İşte bunu


Vede bunu :)(:


Güzel bir ikili oluşturdular. :))

Hamur kabartma çalışmaları yapmak için Jovi marka model hamuru almıştım.


Çocukların oyun hamuru kıvamında olacağını sanıyordum. Bu biraz daha sertti ve şekil verirken dökülmeler oluyordu. Bilmiyorum artık bozukmuydu yoksa benmi kullanmasını beceremedim... Belkide bu o çalışmalar için uygun değildi... Başka bir yerde kullanırım düşüncesi ile ağzını sıkıca kapatıp kaldırmıştım.

Bir kaç gün sonra ** http://lilaninevi.blogspot.com ** un bloğunda kendi yaptığı kardan adamı görünce beğendim, bende bu şekilde değerlendirmeye karar verdim.

Bu hamur biraz kuru gibiydi çok fazla yoğuramadan 3 parça yuvarlak oluşturdum. 1 tanesinin en altındaki topunu çok az yoğurmuş olmalıyım ki, ertesi gün bir baktım koca koca çatlaklar oluştu. Yeni bir parça kopardım ve hamuru elimde yoğururken elimi birazda ıslattım, böylece şekil vermesi daha kolay oldu.

Kuruduktan sonra boyamalarını yaptım, vernikledim, simledim.

Sonuç bu :)


Bu arada hamur kabartma için Eberhard Faber-Efaplast/light marka kullanılıyor diye not almışım. Gittiğim yerlerde soruyorum bu markayı bulamıyorum. Hamur kabartma yapanlar hangi markayı kullanıyorlar ve nerelerden alıyorlar yazarlarsa sevinirim.  Atölye Beyaz a yakın değilim o yüzden orayada gidemedim.  



Sevgiler

14 yorum:

  1. elinize sağlık.sonuç çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok şirin olmuşlar puantiyeli atkı-berelerde harika :)

    YanıtlaSil
  3. light hamuru kolay kolay satmıyorlar.Faberin Ece Aymer'e ücret ödemesi lazım.Türkiyede bu hamurun satışını bu kadar desteklediği için.Ben Adanada bulamadım K Adananın en büyük toptan kitapçılarına kadar sordum.
    Şimdi büyük bir kitapçı bana özel sipariş verdi.Onun gelmesini bekliyorum.Anlatana kadar da neler çektim.Bakalım şimdi doğru hamur gelecekmi?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sevgili hobivakti çok şeker olmuşlar ellerine emeğine sağlık çok güzel ve yaratıcı bir fikir

    YanıtlaSil
  5. They are sooo cute! :)
    Have a nice day.
    Elaine Ligero
    Bell'Arte

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Hobi Vakti,hiç bilgim yok hamur hakkında ancak evde hazırladığım hamuru sizinle paylaşayım
    harika oluyor.

    Buğdağ nişaştası
    Ağaç tutkalı
    kulak memesi kıvamında olacak
    ölçüyü siz gönlünüzce ayarlaya bilirsiniz.
    yoğurduktan sonra naylon torbada dolapta bekletilerek istediğiniz zaman rahat şekilde kullanılabilir.

    üzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.sen şimdi araştırıyorsundur belki bu yorumunum geç bile kalmıştır sorunun cevabını bulmada:)
    sevgiler
    aynı zamanda paylaşımların için tekraradan teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. sen yaparsında beğenilmez mi..ellerine sağlık..gerçekten çok güzeller..allahım yapacak ne kadar da çok şey var..ve vakit ne kadar az..hamurada el attırıcan bana..bide ben tuz hamuru diye bişey duymuştum onunla ilgili bir bilgin varmı?evimin incileri belginin yazdığı tarifide denemek lazım..gazete kağıtları bile kağıt hamur olarak kullanılabiliyor.yapılacak listesi madde 1004)hamurdan objeler..:)

    YanıtlaSil
  9. Ben netten ''ideal Pazar'' dan almıştım. Baktım hala var.
    Çok tatlı olmuş kardan adamların:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar ben Meral, hamur kabartma ile ilgili soruları birazdan blogumda yayınlayacağım bu adresten sorularınıza yanıt bulabilirsiniz

    meralsanatevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. hamurdan almak isteyenlere yardımcı olabilirim
    isteyenler benim mail adresime yazsınlar lütfen
    fatmafidanbasaran@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. harika olmuşlar..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. ne kadar eğlenceli görünüyorlar, ellerine sağlık. Buarada evadan yaptığın süsede bayıldım ama ona bi türlü yorum yazamadım;) burdan belirteyim dedim. Uğramayalı çok güzel işler çıkarmışsın ağzım açık seyrettim:)

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık,harika olmuşlar.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger