Subscribe Twitter Facebook

13 Aralık 2010 Pazartesi

Bilin bakalım ne yaptım? :))


İtiraf edin, yaş pastaya benzettiniz değil mi? :)(:
Fotoğrafa bakınca ben yaş pasta görüyorum. :))
Ama değil işte.



**Oluklu Mukavvadan Kutu Yapımı / Resimli Anlatımı (burayı tıklayarak ilgili yazıma gidebilirsiniz) ** başlıklı yazımda Koreli bir blogda gördüğüm ve beğendiğim, bloğumda paylaştığım kutudan yaptım. Yada yapmaya çalıştım mı demeliyim? :)

Bu arada o blog harika. Şiddetle tavsiye ederim. Özellikle Quilling severlerin ilgisini çekecek. Bazı çalışmalarında yapım aşamaları anlatılmış.



Kendinden simli oluklu mukavva kullandım. (Bazılarındada oluklu karton yazıyor siz ne derseniz deyin tek farkı fiyatı ve bazılarının simli olması)
Orada yeşil yeşil sırıtan kase ile yuvarlaklarını çizdim.
Nasıl yapıldığını linkini verdiğim adreste bulabilirsiniz.


Yaptım yapmasına ama ben bir yerdede hata yaptım.
Ben yaptım siz yapmayın diyede buraya not yazayım. Kutunun kenarları için kesilen uzun parçaları çizgiler yatay olarak değil, dikey olacak şekilde kesin. Yatay olunca kapaklar kapanırken uçlarda büzülmeler oluyor.
 Kutunun iç kısmına yerleştirilen kartondada katlanmalar oluyor. Bakınız 2. resimde alttakine. Beyaz kısıma bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.  

Ayrıca kutunun tabanı ve tavanını 2 kat yaptım. Öbür türlü çok ince kalıyor.


O blogdaki kutuyu o kadar beğenmişimki, üst kısımdaki çiçekli süsünden bile aynısını almıştım.
Nereden mi? Şık düğmeden. :)

Bloğuma eklediğim yazılarda, yaptığım çalışmalarda özellikle detayları yazıyorum ki, merak edenlerin aklında soru işaretleri kalmasın. :)

Bir tane daha yapmak istiyorum. Bunda yaptığım hatayı onda doğrusunu yapsam acaba nasıl olur? Denemek istiyorum.

Yeni yıla doğru geri sayım başladı. Hediyeleşmeler olacak doğal olarak. Belki bu şekilde değerlendirilebilir?




11 yorum:

  1. Bende yas pasta sandim ilk gördügümde :) Kutu cok güzel olmus ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  2. Şeker hamurlu pasta sandım ben çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bende pasta sandım:) Hediyeler böyle şık bir kutuda gelirse, alan kişi daha da mutlu olur sanırım:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir kutu olmuş ellerine sağlık, detaylı anlatım harika bunun içinde ayrı olarak teşekürler :)

    YanıtlaSil
  5. evet arkadaşlarla aynı fikirdeyim yaş pasta mmmhh dedim resmi ilk görünce.bu harika bir fikir.hemen diğer konulara da baktım blogda kutu yapımı ile ilgili.inş.haftas sonu ben de yapacağım..ne kadar eğlenceli..kurdele nakışından yaptığım çiçeklerle süslemeyi düşünüyorum quilting de deneyeceğim.çok teşekkürler harika yazılar için..bu bloga giirince çıkamıyorum:)
    Rabbim ilmini artırsın...

    YanıtlaSil
  6. ilk bakışta gerçekten pasta gibi yazıyı okuyunca anladım çok güzel ve yaratıcı kırmızıda çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Hobi Vakti, kızamık şekeri ile kaplanmış süpriz pasta görüntüsünde harkulade bir kutu olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. Burada gördüğüm bu güzelliğin gerçekten pasta oldugunu düşündürüyor,tek kelimeyle harıkaa ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  9. çok şık olmuş canimmmmmmm

    YanıtlaSil
  10. çok beyendim ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Son yazın açılmıyor:((

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger