Subscribe Twitter Facebook

30 Eylül 2010 Perşembe

Keçe Çalışmaları, Ama Süper :)


İnternette keçe çalışmaları ile ilgili arama yaparken bulduğum bu blog çok hoşuma gitti.

Keçeden küçük çalışmalar yapmış.

Boncuklarla, yine keçeden çiçeklerle, dantellerle öylesine güzel süslemiş ki,

Detaylar mutlaka oyalamıştır ve ortaya çıkan güzellikler karşısındada mutlaka keçe ile uğraşmaktan zevk almıştır diye düşünüyorum.

Ben bir kaç tane çalışmasını bloğuma ekliyorum.

Daha fazlası için mutlaka bloğunu ziyaret etmenizi öneririm.

Bakarmısınız güzelliğe?

Her birinde ayrı bir güzellik... Hayranlıkla inceledim tüm yaptıklarını.

Eminim sizlerde beğendiniz ve bloğu merak ediyorsunuz.

Acele etmeyelim lütfen. :)
Daha hobi odasını göstereceğim size. :)(:

Ne güzel değil mi? :)

Bana ait bir hobi odamın olmaması minik bir yaradır şu yüreğimde :))

Neyse daha fazla uzatmayım dimi?

İşte blog adresi

11 yorum:

  1. hızına yetişemiyorum... :))

    sorma o yara bende de mevcut... kızım şehir dışında... yılda 2 veya üç kez gelebiliyor... onda da en fazla 10-15 gün bizimle... odasını almaya gönlüm el vermiyor... bi gün bu duygumu yenersem hobi odam olacak belki..ya da yeni bir evde... :)

    bu arada tüm postlarını ilgiyle takipteyim... yetişebildikçe ama ... :))

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hobi ile uğraşan bir çok kişi sanırım aynı dertten yakınıyordur. :)

    Blog & Siteleri dolaşırken bulduğum, beğendiğim, yapmaya heveslendiğim, yapım aşamasını bulduğum şeyleri bloğuma her fırsatta ekliyorum ki, kaybetmeyim. :)

    Yorumun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. canım yaaaa Ruşen haklı hızına yetişemiyorum bende.Bu blogu ben oldukça uzun zamandır takip ediyorum.Hatta takip listemdemde var.Çok güzel şeyler yapıyor.

    YanıtlaSil
  4. Tapıyorum ben bu kadına,hatta yaptıklarını taklit bile ettim vakti zamanında. Keçe işinin 1 numarası bence. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Muhteşemmiş,bayıldım,bayıldımmmmm.Öyle bir oda da neler yapılmaz ki aaaaahhhhhhh İnşaallah hayallerimiz gerçek olur.Ömrümüz bitmeden.Paylaşımları harika cnm sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Bencede harika.Kesinlikle özel bir yetenek.Çok ince ve zarif çalışmalar.Paylaştığın için teşekkür ederim canım.İnşallah hayalindeki hobby odana en kısa zamanda kavuşursun,sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ohhh ohhh ne kadar guzel!

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bu keçe işi yaa.. bayıldım..

    YanıtlaSil
  9. http://emiliide.blogspot.com/
    bende yeni başladım. bu sayfa ve yapılanlar çok güzel...

    YanıtlaSil
  10. Bende keçe aşkına düştüm kendimi durduramıyorum bazen heryeri keçe görüyorum evin heryerinde benim elişi malzemelerim var.Baytam temizliğinden sonra çocuklarım bizim salon böylemiydi diye şaşırdı.Mutfakta bile küçük dikiş makinam var.neyse bende yeni blog açtım öğrenmeye çalışıyorum.Takip listesi oluşturmaya çalışıyorum.İlkte sizsiniz.Yaptıklarınızı çok beğendim.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. www.butikmaya.net

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger