Subscribe Twitter Facebook

24 Eylül 2010 Cuma

Keçeden Çiçeğe, Kolyeye, Ayakkabıya

Siyah ve beyazın uyumu ve inci ile bütünleşmesi.








Dünden beri her fırsatta bu blogdayım. Ne kadar güzel, zevkli, zarif şeyler yapmış blog sahibi. Kendisini tebrik ediyorum.


İnsanlar bloglarında yaptıklarını ve yapım aşamalarını sergiliyorlarsa, bu başkalarına fikir olsun, öğrensinler diyedir mutlaka. En azından benim için öyle.


Bilgi, paylaştıkça çoğalır düşüncesine destek olmak amacıyla (vallahi başka amacım yoktur :)(: ) bende beğendiklerimi bloğuma ekleyerek yapım aşamalarını ilgili bloğa bağlantı vererek yönlendirdim şimdiye kadar.
Ve işte bu çiçek bir zamanlar sade, kendi halinde bir keçe iken :)(:, çiçeğe dönüştü. Çiçekten kolye yapıldı, terliğe ayrı bir hava kattı. :)
Siyah ve beyaz harika olmuş.


Nasıl yapıldığı adım adım fotoğraflanmış ve internet dünyasına yollanmış.
Sizde yukarıda verdiğim bağlantı adresini tıklayarak ilgili bloğa ulaşabilirsiniz arkadaşlar.


Ama bloğa girince orada şunada bakayım, bunada bakayım derken saatlerin nasıl geçtiğini anlamayacağınızdan ve uzun süre takılacağınızdan ben sorumlu değilim baştan söyleyim. :))


Hadi bakalım sizi blogla başbaşa bırakıyor ve ben çekip gidiyorum.


Güzel bir gün dile ile...



Takıya, terliğe uygulayamam ama ben bundanda yapmak istiyorum. :)(: (Açgözlü ben)

2 yorum:

  1. sayenizde keçeye igi duymaya başladım. ama yakınlarda malzeme bulabilirmiyim bilmiyorum. teşekkürler....

    YanıtlaSil
  2. :)

    Ben deri kursuna giderken öncelikle keçe kursunu görmek gerektiğinden mecburen keçeyede gitmiştim. Ama kim uğraşcak keçeyle diye uyduruktan bir çerçeve kaplamıştım.

    O zamanlar bu kadar araştırmamıştım. Meğer neler neler yapılıyormuş. Şimdi hayran hayran bakıyorum. Kızılaya gidebilsem keçe almak istiyorum. :))

    Sizde bulursunuz inşallah.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger