Subscribe Twitter Facebook

20 Eylül 2010 Pazartesi

Dekupaj Resim İçin Site & Blog Adresleri

13 yorum:

  1. Çok işime yaradı paylaşımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık hobivakti,bu linklerden yararlanabiliriz :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler en yakın zamanda bunlarla bir şeyler yapıcam ozaman atıfda yaparım inşallah

    YanıtlaSil
  4. bunlar hepsi yabancı site nasıl satın alınıyor bunlar? yoksa sadece renkli çıktımı alıyosunuz?

    YanıtlaSil
  5. Adsız: Bunlar satın alınanlardan değil. Lazer printerin yoksa diğer printerlerden çıkan kağıtlardaki resimlerde dağılmalar oluyor o yüzden beğendiğin resmi cd yada flash a kopyalayıp renkli fotokopi çıkaran yerlerde kağıda bastırabilirsin.

    YanıtlaSil
  6. Bunları peki nasıl yapıştırcaz hobi vakti yani o peçete tutkalı o0luyor mu yardım edin lütfennnnnnnnnnnnnn ::((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1Gül:

      Dekupaj resimleri, eğer lazer printerin varsa ondan çıktısını alıp arkasına dekupaj tutkalı sürüp, nereye yapıştıracaksan yapıştırıp sonrada üstüne resmi korumaya almak için dekupaj tutkalı sürdükten sonra ve kuruduktan sonra vernikleyeceksin.
      Dekupaj tutkalı sürdüğünde ilk başta tutkalın beyazlığı oluyor ama kurudukca şeffaflaşıyor.

      Lazer printer in yoksa, beğendiğin resmi flash a kopyala varsa ozalitcilerde, yoksa renkli fotokopi olan yerlerde (Kırtasiye) fotokopisini çıkarttır. Hatta mümkünse 100 gramlık kağıtlara çıkarttır. Gramajlı kağıtlar daha kaliteli ve daha parlak oluyor, yoksa normal kağıda çıkarttır. Yani imkanlar doğrultusunda hareket edeceksin. :)

      Sil
  7. Hobi vakti sen harikasın ama ya çok güsl şeyler yapmışsın tabi benm imkanlarım biraz kısıtlı pek bişi alamıyorum da ama şunu sorcam ben transfer tutkalı aldım o olurmu yani :) o tutkal ? bu desenleri ahşaplara uygulayabiliris dimi ben neden bunları istiyorum çünkü desenli peçete bulamıyorum pek o yüzdn :(( yaza inş. düğünüm olcak onun için kendime bir tepsi yapmak istiyorum :( nasıl bişi yapcam henüz bilmiyorum ben yaptıgm çerçeveleri eklimde bana akıl ver olurmu :( çok teşekkrler yinede bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1Gül: Güzel düşüncelerin için teşekkürler. Transfer tutkalının farklı bir işlevi var. Üzerini oku bakalım ne diyor. Transfer tutkalı resmi objeye aktarmakta kullanılır. Sen bu işte yeni olduğun için bu seni zorlar.

      Resmin üstüne tutkal sürülüp objeye yapıştırılıyor, sonra kuruyunca arkası ıslatılarak soyuluyor ve resim görünene kadar bu işlem devam ediyor. Sanırım senin aldığın o tutkal. Bence bunu iade et yerine dekupaj tutkalı al.

      Dekupaj tutkalını resmin arkasına sürüp boyanmış objeye yapıştırılıyor. Sonra resmi korumaya almak için üstüne yine dekupaj tutkalı sürülüyor.

      Transfer tutkalı ile dekupaj tutkalı apayrı şeyler.

      Dediğim gibi transfer tutkalının arkasını oku, kullanımı nasılmış. 1. anlattığım gibi ise çok zorlanırsın, ikinci anlattığım gibi ise kullanabilirsin.

      Çerçeveleri bana mail olarak at istersen bakayım.

      bir.can.nur.bir@gmail.com

      Sil
  8. Daha hiç dekupaj yapmadım ama çok da heveslendim. Bir çok görsel topladım. Verdiğiniz linkler için çok teşekkür ederim. Bloğunuzdan bol miktarda faydalanacağım belli ki. :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ozalitci de bastiracagim kuse kağıt mı olmalı, ağırlığı falan ne olmalı.birde bu batirdiklarimi hem dekupaj hem transfer için kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  10. satılık sıfır imalatçısından dekopaj makinası http://www.sahibinden.com/ilan/is-makineleri-sanayi-sanayi-endustri-makineleri-ay-dekopajlari-120333715/detay/

    YanıtlaSil
  11. Merhaba sorum sacma olabilir kusura bakma :) simdi biz bu indirdigimiz dekupaj kagitlarin renkli ciktisini alip mi kullancaz yoksa bu ciktinin da fotokopisini cekip onu mu kullancaz ;) her sitede bi fotokopidir gidiyo ama ben flashdaki seyin fotokopisini nasil cekeyim anlamadim :) cok tesekkurler

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger