Subscribe Twitter Facebook

20 Eylül 2010 Pazartesi

Adım Adım Ahşap Kutu Boyama

5 yorum:

  1. İlk baktığımda sen yaptın sandım arkadaşım, bu desenli peçeteyi dediğin gibi tanıtmıştın ben de harıl harıl Bimleri gezip en sonunda bulmuştum :D Teşekkür ederim paylaşımın için güzelim...

    YanıtlaSil
  2. :)
    Ben bu peçeteyi salça kutusuna yaptım. :))

    Daha resimlemedim, onuda ekleyeceğim bloğuma. :)

    Bende ziyaretin için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. ya ben bunu pek anlamadım abla hamur kabartma yapmamış ama neyle öyle olmuş ki anlamadım pek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orada silikon boncuk diye geçmiş adı. HAnı dolapların kapaklarının köşelerine beyaz yarım boncuk gibi bişeyler varya, onlardan yapıştırarak boyut kazandırmış.

      Sil
  4. Buradaki ürünler çok güzel www.kollerkahve.com

    gittigidiyor.com üzerinden satışda yapıyorlar

    http://dukkanlar.gittigidiyor.com/ahsap_kutu/

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger