Subscribe Twitter Facebook

15 Eylül 2010 Çarşamba

Keçe Anahtarlık Yapımı






Brezilya hobi bloglarına bakmayı seviyorum ve çok başarılı buluyorum.
Birde bu bloğu beğenerek takip ediyorum. :)

Keçeden ve kumaştan anahtarlık yapımını resimli olarak anlatılmış.
Beğendiyseniz ve nasıl yapıldığını merak ediyorsanız verdiğim bağlantı adreslerini tıklamanız yeterli. :)






** http://postandosobreartes.blogspot.com dan alıntıdır.**
Yapım aşamaları için burayı tıklayın.



Bunlardan yapmak istiyorum. :)

*************************

11.10.2010

Ve yaptım.

** Keçeden anahtarlık yaptım. :) **



4 yorum:

  1. Obrigada pelo carinho e pela divulgação :)

    beijoss

    YanıtlaSil
  2. Ana,
    Merhaba !
    Vi seu comentário no blog da Luci... Que legal...você acompanha os trabalhos no Brasil?
    Vc fala português, inglês ou somente turco?
    I also love arts, write to me let's talk...
    I'll wait your contact.
    Regards,
    Mara Ercan
    maradolores@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. yaa çok güzel görünüyor keşke yapılışları ile olsa ben daha yeni gördm ama inşallah ben de yapcğm...allahın selamı üzerinize olsun

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger