Subscribe Twitter Facebook

25 Eylül 2010 Cumartesi

Deniz Kabukları ile Yapılmış Kapı Çelengi




Blogcu arkadaşım evcilik-evcilik.blogspot.com un kendi yaptığı deniz kabukları ile bütünleştirdiği kapı çelengini görünce hayran kaldım.

Beğendiğim şeyleri bloğuma ekliyorum. Gün olur belki bende yaparım yada fikir olsun başkalarına diye.

Yapım aşamalarını bloğunda anlatmış.

Bende kendisinin müsadesi ile bloğuma ekliyorum ve buradan bir kez daha kendisine teşekkür ediyorum.

Ellerine sağlık, güle güle kullan.

Sevgiler


*********

Ben bundanda yapmak istiyorum. :)(:


*********

07.10.2010


** Yaptım. :)) Benim yaptığım kapı çelengi için burayı tıklayın.**

5 yorum:

  1. deniz kabuklarıyla yapilan herşeye ayrı bir ilgim var ben de çok kullanndim sineklik bile yaptim cam bya ile boyayıp çankkaleden topladigim kabuklarla,sevgiler canm

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine sevindim canım,güzel sözlerin için de teşekkürler..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Mormenekselerr: Bloğuna baktım ama bulamadım. :( Yaptıklarını paylaşırsan sevirinim. :)

    evcilik: Bende sana tekrar teşekkür ederim. Dün koştur koştur ablamla bebeğe rağmen Kızılaya Şık düğmeye gittim. Strafor aldım, kurdele aldım bugün kısmet olursa bende başlayacağım. :))

    Yalnız ağır oluyormu merak ediyorum. strafor taşırmı ağırlığı?

    YanıtlaSil
  4. http://mormenekselerr.blogspot.com/2010/07/deniz-kabuklarndan-susler.html

    http://mormenekselerr.blogspot.com/2010/07/kumsal-kokan-sineklik.html

    canm resimler pek ii değil ama yazimin linklerini verdim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. mormenekselerr : verdiğin linklere baktım.

    Ne güzel şeyler yapmışsın.Deniz kabukları ile yaratıcılığını konuşturmuşsun. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger