Subscribe Twitter Facebook

19 Eylül 2010 Pazar

EVA Bebek Yapım Aşamaları


Eminim bir çok kişinin dikkatini çekmiştir EVA bebekler. Bu alanda izlediğim çokca blog var. Hayranlıkla takip ediyorum :)

Yukarıda bağlantı adresini verdiğim blogda resimli olarak detaylı bir şekilde anlatılmış.

Merak edenleri bloğa alalım. :)

Tabi EVA bulabilirseniz. :)(:

Google da EVA diye arama yapınca EVA sünger kağıt diye çıkıyor oda sadece internette hobi alışveriş sitesi olan kağıtvs.com da çıkıyor bağlantı adresini aşağıda veriyorum tıklayarak ulaşabilirsiniz.



Oradada çeşit az. Gittiğim hobi alışveriş yerlerine ve kırtasiyelere sordum ama ne olduğunu bilen bile yok. :) Merak ediyorum yukarıda resmi olan eva bu bebekleri yaptıkları eva ile aynı mı?

Oysa ki, Brezilya sitelerinde bir kaç yerde gördüm sırf EVA satan yerler var.

Bakınız aşağıda verdiğim adrese :) Renk renk, boy boy, çeşit çeşit desenlerde bulmak mümkün.


** http://armazemdoeva.com.br**


EVA ile ilgilenenler EVA yı bir yerlerde duyan, gören, bulan olursa bi zahmet haber versin. :))


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

EVA Saç Yapımı

2 yorum:

  1. bayıliyorum senin blgda gezmeye arkadasim,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Quilling'e bakarken eva bebeklerini gördüm. Bunlar ne güzel birşey böyle ya... ist. craft dükkanlarını fırsat bulduğum bir anda gezip acilinden bulmam lazım. Ziraa bayıldımmmm

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger