Subscribe Twitter Facebook

28 Ağustos 2010 Cumartesi

Hobi Alışverişi 3



Dün BİM e gitmiştim. Peçete reyonunda yaklaşık 7-8 değişik desende peçelere rastlayınca uzunca bir süre takıldım kaldım. :)

Ben bu ikisini aldım. Ama diğerleride fena değildi.

Sepette kirazlar, ördek&deniz kabukları, kırmızı ekose, değişik renklerde çiçekli peçeteler vs.

33 x 33 cm
3 katlı
20 adet peçete

Paketi: 2 TL

Peçete transferini sevenlere buradan duyurmuş olayım.

BİM e uğrayın. :))

Güzel bir hafta sonu dilerim herkese.

7 yorum:

  1. süper bi haber hemen bakmalıyım
    sen nerdeki şubesinden aldın?

    YanıtlaSil
  2. koşa koşa gidiyorum tşk:)

    YanıtlaSil
  3. Ben Ankara Basınevlerinden aldım.

    Sanırım diğer BİM lerdede vardır. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şekerler. Ben ayıcıklı olanı Balıkesirde bulmuştum bir çok bimde vardır, fiyatları da çok uygun. Ne ciciler yapacağını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Aaaa teşekkürler canım ya bu ayıcıklı olan Derya Baykalın bir projesinde vardı çok hoşuma gitmişti ama bulaamıştım, çok teşekkür ederim tekrar, hemen yarın bakmalıyım BİM'e Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  6. ay ayıcıklar çok tatlıymış tez vakitte bime gidicem. hiç peçete transferi ahşap boyama denemedim ama saklarım belki ilerde ahşapta boyarım bana belli olmaz. paylaştığın için sağ ol.

    YanıtlaSil
  7. ayyyyy yerim ben bunları bu peçetelere bayıldım ben valla :)

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger