Subscribe Twitter Facebook

22 Temmuz 2010 Perşembe

Kelime Doğrula (yama) ma



Sabah sabah sinir oldum iyi mi? :)

Bloğa gün içerisinde fazla içerik eklendiği zaman kelime doğrulama kutusu çıkıyor.

Tamam, güzel... Amma velakin bu kelimeler öyle karışık öyle yamuk yumuk ki, ilk denemede okuyupta kutuya yazana helal olsun.

Bloğa bişey ekliyorum kelime doğrula diyor. Doğruluyorum ama doğrulayamiyorum ki :-P Hatalı giriş yaptınız yeniden deneyin diyor. Yeniden deniyorum ı ıhhh olmuyor, olmuyor. Okuyamıyorumm. :)

Bu durum bazen 4 - 5 denemeye kadar varıyor.

Neden böyle karışık eğri, büğrü veriliyor ki kelimeler?

Anlamış değilim doğrusu.

Sinirlendim sabah sabah. İçimi döktüm. Döktümde ne oldu kelimeler düzelecek mi? Olsun ben rahatladım. :))

Oh beee :)(:

Birazdan yine kelime doğrula diyecek bakalım doğrulayabilecek miyim. :-P

Bu arada blogspotta yüz ifadeleri yok sanırım. Ben göremedim.

Neyse, kelimeyi doğrulayım kaydı yayınlayım. :)

Güzel bir gün dileği ile ...


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger