Subscribe Twitter Facebook

25 Temmuz 2010 Pazar

Tavsiye Ediyorum. http://artesdaluci.blogspot.com

Hobi bloglarını tabipteyim yine. :)

Türk blog dünyasını geçtim, yabancı bloglara daldım. Blogların arkadaş listesindeki linkleri tıkladıkca ayrı ayrı hobi bloglarına ulaştım, hayran kaldım. Ne güzel şeyler yapıyorlar. Keşke, zaman ve mekan uygun olsada bende yapsam yada yapabilsem diye geçirdim içimden… :)

O harika bloglardan ikisi,

artesdaluci.blogspot.com

postandosobreartes.blogspot.com


Fırsat buldukca bu blogları inceledim. Her iki blogda aynı kişiye ait. Birisinde sırf yaptığı objelerin bitmiş hallerinin resmini eklemiş, diğerinde bazı çalışmaları resimli olarak tekniklerini anlatmış.

Ben blogdaki çalışmaları beğendim. Sizde fikir olsun diye bakmak isterseniz bloğun linkini aşağıya ekliyorum.

Aşağıdaki resimleri tıklayarak bloglara geçiş yapabilirsiniz. :)




Diğer Blog için aşağıdaki resmi tıklayın.





Ayrıca blogdan birkaç çalışmayı slayt olarak sunuyorum.



İyi Seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger