Subscribe Twitter Facebook

31 Temmuz 2010 Cumartesi

Bloğa bırakılan yorum hk.



Bloğuma bırakılan yorumların, hangi yazıya bırakıldığını nasıl anlayacağım acaba?

Ziyaretçim, bloğuma eklediğim bir yazı yada resim için yorum bıraktığında acaba hangi yazıya yorum bıraktı diye bakmak istediğim zaman nasıl ulaşacağım ki o yorumun bırakıldığı yere?

Diyelimki ziyaretçim 1 yıl önce eklediğim bir yazıya yorum bıraktı. Tek tek bırakılan yorumlara mı bakacağım? I ıhh bu sıkar biraz :))

Aklım karıştı.

Bunun basit bir yolu varmıdır?

Varsa bilenler yardımcı olabilirler mi bana?


6 yorum:

  1. Ben çözümü blogumun sağ tarafına "son yorumlar" gadget ını eklemekte buldum... Yorumun hangi yazıya bırakıldığını merak ettiğimde oraya tıklıyorum ve ilgili yazıya ulaşabiliyorum. Daha kolay bir yolu varsa ben de öğrenmek isterim... :)

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. en kolay yolu yorum onaylama yapman.Onun içinde kumanda panelinden AYARLAR a girip ordan da YORUMLAR bölümüne girip ordan YORUM DENETLEME de her zaman kısmını işaretlersen ve altada yorumların hangi mail adresine gitmesini istiyorsan oraya mail adresini yazarsın.
    Yazılan bütün yorumlar verdiğin adrese gider ve sen ordan görüp ister yayınlarsın istersen yayınlamazsın.Bazı yorumlarında önüne geçmiş olursun ve aylar önceki postuna yorum bırakılsa bile görmüş olursun
    Umarım anlatabildim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Zaten yapmışsın yorum onaylamayı.Kelime doğrulamayı kaldırırsan bizler için daha kolay olur.Aynı anda bir kaç postuna yorum bırakılınca zor oluyor.

    YanıtlaSil
  4. CNM yorumları denetleme kısmı varya,yorumun üstündeki kısım da kayıt diye yazı çıkıyor onu tıkladıgınız zaman orada yazıyor......

    YanıtlaSil
  5. Açıklamalarınız için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. Olá, lindos trabalhos artesanais, parabéns. Também estou seguindo este blog. bju
    Brasil

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger