Subscribe Twitter Facebook

30 Temmuz 2010 Cuma

Adım Adım Resimli Sepet Boyama




Ece Aymer in blog adresini, hobi alanındaki blog dünyası genelde biliyor ama bilmeyenler için ve sepet boyamak isteyenler için bir kez daha önermek istiyorum.

Evinizde bulunan eski sepetlerinizi boyayarak yepyeni görünüm kazandırmak isteyenleri aşağıda verdiğim linke yönlendireyim. :)

Adım adım resimlerle anlatılmış.

** favoritehometovisit ** Sepet Boyama ** burayı tıklayın

Kolay gelsin. :)

Ece hanım tv deki programda sepeti sprey boya ile daha rahat boyanacağını söylemişti. Bende sprey boya aldım, evimdeki sepeti hazırladım. Bir kere sepete sıksam devamı gelecek ama bir türlü başlayamadım.

Boyadığım zaman bloğuma ekleyeceğim. :)

Herkese iyi geceler diliyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger