Subscribe Twitter Facebook

24 Temmuz 2010 Cumartesi

Duyuruyorum! / En Güzel Bahçe En Güzel Balkon Yarışması



Duyuruyorum!!!

Balkon veya bahçe düzenine güvenenler sizi buraya alayım. İlginizi çekecek bir konu ile karşınızdayım. :)

Evim dergisi almıştım. Sayfalara göz atarken

Ev ve Bahçe Hobileri Dergisi

nin düzenlemiş olduğu yarışma dikkatimi çekti. Aslında ilk yarışması değilmiş bu. Bu ay 5. yarışma varmış. Dergide fazla detay yoktu bende internetten baktım ve derginin sitesini buldum. Detaylar orada anlatılıyor. Eğer yarışmaya katılmak isterseniz 31 ekime kadar yarışmaya katılabilirsiniz. En güzel bahçe ya da balkon benim diyorsanız, 31 Ekim’e kadar yarışmaya katılın, kazanın!

En azından şansınızı deneyin derim ben. :)

Yarışmaya katılmak için detaylara bakmak isterseniz aşağıdaki resmi tıklayın bakalım. :)



Eğer katılacak olursanız bahçenizin yada balkonunuzun fotoğrafını değişik açılardan çekin ve fotonun bulanık değil net ve canlı çıkmasına özen gösterin derim ben. :)



Araştırmacı blogcu :)))

hobivakti

Katılımcılara bol şans diler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger