Subscribe Twitter Facebook

29 Temmuz 2010 Perşembe

Değişik Şekillerde İmza Oluşturma.















İlk olarak aşağıda verdiğim linki tıklayın.

gif-mania


Resmi büyütmek için aşağıdaki resmin üzerine gelip sağ tıklayın ve bağlantıyı yeni sekmede aç butonuna basın ki benim sayfamdan uzaklaşmayın. :))




1- Sol tarafta bulunan kategorileri tıklayınca hemen yan tarafnda resimler çıkacak.

2- Beğendiğiniz resmin üzerine gelin ve tıklayın.

3- Nolu yere istediğiniz ismi yazın. Bu arada türkçe karakterler kullanmayın.

4- Nolu yerden yazı karakteri ve boyutunu seçin.

5- Nolu yerden yazı rengini seçin.

6- OK butonuna basın.

7- Yeni sayfa açılacak. Orada oluşturduğunuz gif çıkacak. Gifin üzerine gelin, mausenin sağ tuşuna basıp resmi farklı kaydet butonuna basın ve bilgisayarınızdan nereye kaydetmek isterseniz oraya kaydedin.

İmzanız oluştu.

Şimdi bunu upload sitesinden upload edip url adresini alalım. Blogger in resim yükleme yerinden upload edince hareketsiz oluyor imza. O yüzden url adresi girişi yapacağız. (Başka bir yolu varmıdır bilemiyorum ama benim yöntem böyle :) )

Aşağıdaki linki tıklayın.
imageshack us

adresinden resminizi yükleyin ve doğrudan link yazan yerin yanında bulunan URL adresini kopyalayın

Sonra bloğunuza eklediğiniz yazının altına imzanızı eklemek için HTML'yi düzenle butonuna basın resim yükleme butonuna basın açılan sayfada sağ tarafta URL adresi yazan yere imageshack tan upload ettiğiniz gifin URL adresini yapıştırın. Son orarak RESMİ YÜKLE butonuna basın.

Resimli açıklamasınıda aşağıya ekliyorum.






İşlem tamam.






Meraklı Beti Bloga Nasıl İmza Atılır...(adım,adım..) anlatmış. Oradan esinlendim ve farklı şekillerde imzalar oluşturmak isteyenler içinde bunları ben açıklamaya çalıştım.

Umarım yardımcı olabilmişimdir. :)

Güzel bir gün diliyorum size ve sevdiklerinize. :)(:

8 yorum:

  1. tatlım her şeyi yaptım ama html yi düzenle kısmında kaldım.
    benim gibi teknoloji özürlü biri bu kadarını bile yaptı ama kaldım orda
    yardımcı olursan sevinirim
    hml yi düzenle kısmında daha açıklayıcı bilgi verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Yapamadınız mı?

    Ama bloğunuzda gördüm ben.

    Şimdi bebeğim uyandı. En kısa ve en uygun zamanda daha detaylı anlatayım.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim de sormak istedigim,html girince resim şıkkı yok ne yapacagım,diger türlü yaptım ama bu seferde benim sayfamın rengine uymuyor o beyaz kalıyor bu konuda bilgin varmı cnm yardımcı olursan sevinirim.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. merhaba turkuaz.

    html konusunda maalesef bilgim yok. Ben kendi bloğumda yaptığım sıralamayı anlatmaya çalıştım. Bloggerda yeniyim ve çok iyi bilmiyorum maalesef. :(

    Hazırlanan imzanın zemini beyaz oluyor daima. Bu değiştirilemiyor anladığım kadarıyla.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler ben yaptım ve oldu harika bişi bu

    YanıtlaSil
  6. canım bu bilgilerden çok faydalandım ben çok sağol..imzamı oluşturdum ama htlm kısmı bilgisayarla ilgili galiba..sorun hallolunca ve bende vakit bulursam kullanacağım inşallah..ama betininki oldu..onuda tam yapamadım..olsun..yazılarımın altına kopyala yapıştır yaparım bende:)çok teşekkürler paylaşmayı seven arkadaşım:)

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger