Subscribe Twitter Facebook

24 Temmuz 2010 Cumartesi

Galvaniz Saksılar

Öncesi

Sonrası


lolipu.blogspot.com

Bloglar arası sörf yaparken düştüm bloğuna. Blogcudan blogspota ufaktan geçiş yaptım. Değişik kategorilerde kendi el emeğile yaptığı çalışmalarını çok başarılı buldum. Uzun süre bloğunu inceledim. Ve kendisininde müsadesini alarak birkaç tanesini bloğuma ekliyorum. Ayrıca bloğuma eklememe izin verdiği için kendisine teşekkür ediyorum.

Sıradan galvaniz saksıları boyayıp peçete yapıştırarak apayrı bir görüntü yaratmış. Ben çok beğendim. Ayrıca seçtiği peçetelerde çok güzel. Ellerine sağlık. Güle güle kullansın.

Bu arada artık eskidiğini düşündüğünüz ve elden çıkarmak istediğiniz eşyaları atmadan önce bunu nasıl yenileyebilirim diye tekrar düşünün ve yaratıcılığınızı konuşturun derim ben

Diğer çalışmalarınıda görmek isterseniz aşağıdaki resmi tıklamanız yeterli.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger