Subscribe Twitter Facebook

24 Mart 2011 Perşembe

Dekoratif Seramik Uzun Tabak :)

Oy oy oy, başlığa bakın. :)
Bunlara ne deniyor ki? Tabak mı? Gondol mu? Bilemedim.
Yanlışım varsa affınıza sığınıyorum. :)

Zemin metalik kreme boyandı, desen altın yaldız boya ile boyandı.
İtiraf edeyim deseni boyamak beni biraz zorladı. :)

Detaylar için bol bol fotoğrafladım.
Ben susayım, fotoğraflar konuşsun. :)


Bir Hobi Vakti Saatinin daha sonuna geldik. :)



Herkese güzel bir gün dileği ile...
Sevgiler.

11 yorum:

  1. ha tabak ha gondol çok çok şık.

    YanıtlaSil
  2. valla her neyse çok güzel olmuş, bencede o deseni boyamak çok zor olmalı, ben bakarken bile sıkıntı geldi hiç gelemem ben öyle sabır gereken işler içim patlar :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili hobi vakti sana dün mail atmistim ama cevap alamadim. Dün 70. izleyicim oldugun icin sana süpriz yapmak istiyorum. Senden ricam, senin icinde bir sakincasi yoksa bana hediyeyi gönderebilecegim bir adres, hangi burctan oldugun ve kisaca kendinden bahsedersen sana alicagim hediye icin bana biraz fikir olur. Lütfen bir an önce cevap yaz bekliyorum. Yorum bölümüne yazdigim icin kusura bakma, yazimin sana ulasdigindan emin olmak istedim. sevgiler... cigdem

    YanıtlaSil
  4. Renklerin uyumu ve titizlikle çalışmanın tabaktaki muhteşem sonucu için tebrik ediyorum.
    Çok güzel olmuş.
    Emeğine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)

    Kreativ : Yorunuzuu görünce şaşırdım, heyecanlandım :) Bloğunuza yazdım.

    YanıtlaSil
  6. ADININ NE OLDUĞUNDAN BENDE EMİN DEĞİLİM AMA ÇOK ZARİF OLDUĞU BİR GERÇEK.İYİ GÜNLERDE KULLAN CANIM...

    YanıtlaSil
  7. Una bandeja preciosa, me encantan.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  8. tabak çok şık olmuş herzaman gibi yani:)
    ellerine sağlık canım benim bu arada mimn var tabi cevaplamak istemezsen anlarım çünkü sen evden görüntü vermediğin için istemiyebilirsin.anlarım yani:)
    bu arada hediyeyi de ne olur söyle çatlarım yoksa:)
    şimid blog blog gezip düz sayıya bir kalan blogları eklicem olurya hediye gelşir diye :))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  9. divno i izuzetno elegantno:)))...bravo:)...
    pozdrav:))...
    M...

    YanıtlaSil
  10. 30 Mart - 25 Nisan 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 12.'si olan "45 Dakikalık Tarifler" etkinliğine ben http://www.tarifkolik.com ev sahipliği yapacağım.
    Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.
    Bunun için yapmanız gerekenler:
    Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber
    vermelisiniz. Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
    Siteniz yoksa; oznur@tarifkolik.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
    Haydi hazırlanması ve pişmesi 45 dakikayı geçmeyecek pratik tariflerinizi 25 Nisan'a kadar gönderin ve ne kadar hızlı olduğunuzu gösterin.
    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...
    GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK DİLEĞİYLE
    SEVGİLER..
    ÖZNUR

    YanıtlaSil
  11. selam canım .öncelikle kutlarım çok güzel olmuş.emeğine eline sağlık.bende yapıyorum.sıvı akrilikle hiç boyama yaptınmı.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger