Subscribe Twitter Facebook

1 Mart 2011 Salı

Bloğuma Dokunma


Bloğuma Dokunma!!!



9 yorum:

  1. blogunu wordpress'e kopyaladın mı?

    YanıtlaSil
  2. Kopyaladım ama resimler görünmüyor ki...

    Hatta senin bloğuna yorum bırakarak ormuştum.

    Bloğunu dışa aktar ve şablonunu kopyala kaydet bir yere.

    Ben blogspotu seviyorum aaa. Canım sıkıldı şimdi.

    YanıtlaSil
  3. ama benim resimler görünüyor, esik bir şey mi yaptın acaba, ya bende hiç sevmedim çok karışık :(

    YanıtlaSil
  4. Ben seninkileride göremiyorum benimkileride.

    Benim adres aşağıda görebilecekmisin bakarmısın?

    https://hobivakti.wordpress.com/

    Bilgisayarımda çok sayfa açıktı acaba ondanmı göremedim ki.

    YanıtlaSil
  5. nurcan :((( evet resimler görünmüyor, ilk kopyaladığımda görünüu şimdi görünmüyor, o zaman wp geçmeninn anlamı kaldı neyapıcam şimdi ya benim elim ayağım tutuştu, özllikle kızımn blogu yok olursa çok üzülürüm :(

    YanıtlaSil
  6. yazılar aynen aktarılmış zaten. Sen en iyisi her ihtimale karşı resimleri oraya yeniden yükle.

    YanıtlaSil
  7. Filiz

    http://www.stildirektoru.com/2011/03/blogger-bloglar-yedeklemek-back-up.html

    YanıtlaSil
  8. Geçici de olsa bloğunuzu görüntüleyebilmek için çözüm: Başlat-Connect to-Show all connections-Network Connections penceresinde Local Area Connection'a sağ tıklayıp özelliklerinde Internet Protocol (TCP/IP)-Properties-Preferred DNS server'ı 156.154.70.22 ve 156.154.71.22 olarak değiştirince tüm siteler açılıyor.

    YanıtlaSil
  9. Görünüyor resimlerde. Hobicim ve Filiz baktim ben ikinizinde wordpreste resimler var. yüklenmis yani. Off bitse su durum artik:(

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger