Subscribe Twitter Facebook

8 Kasım 2010 Pazartesi

Yine Rulo Karton ve Yine Duvar Süsü Yaptım - 3 :)



Yine rulo karton ve yine duvar süsü yaptım:)



Daha önce ** Lila Rengi / tık tık :) **    ve   ** Bordo Rengi / tık tık :) ** yaptığım karton rulodan bu seferde sarı yaldız rengini yaptım. Üzerine gümüş sim sürdüm. Güzel parladı. :) Koyu renk zeminde renk güzel görünüyor.

Resimler çok net değil. Anca bu kadar netlik sağlayabildim.

Bunuda büyük ablama verdim.

Bir daha yaparmıyım bilmiyorum. :)(:

Güzel bir gün dileği ile...
Sevgiler

5 yorum:

  1. gercekten cok guzel gorunuyo ama nasıl yapıldı

    YanıtlaSil
  2. Çok yaratıcı ve geri dönüşümlü olduğu için aynı zamanda çevreci bir duvar süsü olmuş, ayrca kahverenginin üzerinde de harika duruyor, ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. Çook zarif bir duvar süsü olmuş harika.. Eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. GÜLEN : Teşekkür ederim, nasıl yapıldığını aşağıda verdiğim linkte anlatmıştım. :)

    http://hobivakti.blogspot.com/2010/10/karton-rulodan-duvar-susu-yaptm.html

    DEKOR GURU : Beğendiğinize sevindim, teşekkür ederim. :)

    Tesettür Aşktır : Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  5. Beautiful!!!
    Groetjes Baukje

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger