Subscribe Twitter Facebook

5 Ağustos 2010 Perşembe

Deniz Kabukları ile Yapılmış Kutu



Bir önceki Deniz Kabukları konulu yazımdan esinlenerek evimde bulunan ve değişik tatil yörelerinden alınmış olan objeleride fikir olsun diye bloğuma eklemeye kadar verdim. :)

Deniz kabukları ile süslenen kutu. Kapağın iç kısmınıda ayrıca süslemişler. Çokta hoş olmuş. :)

Bu fotoğrafların daha net çıkması için güneşin olmasını istiyordum ama bulut güneşin önüne geçtikce benim fotoğraf çekme sürem uzadı doğal olarak. :) Sabırsız olduğum için anca bu kadar netlik yakalayabildim. İdare edin. :)

Bu arada bu fotoğrafları terasta çektim.

Tam yerine rast geldi manzara koydum. :)

Deniz manzaramız yok ama olsun. :) Bununla idare ediyoruz. :)(:

Bu köşe çiçek köşesi. :)



Oradaki kız güneşten soldu. Onuda boyasam diye geçirdim içimden. Bakalım artık. Kimbilir nezaman fırsat bulupta boyayacağım.

Merak ediyorum, acaba boyanıp verniklenince yine rengi solar mı ki?


Farkındayım uzattım,

Gün akşama yaklaşmakta. Umarım gününüz güzel geçmiştir.
Akşamanız dahada güzel geçsin.

der ve ben diğer fotoları eklemek üzere çekip giderim. :)

Sevgiyle...


3 yorum:

  1. çok uzun süre güneşte kalırsa vernik pul pul kabarır ve dökülür zaman içinde..ama bi müddet boyayı korur..

    YanıtlaSil
  2. Açıklamanız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. I love all your creations and this is again beatiful!
    Greetings Baukje

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger