Subscribe Twitter Facebook

29 Kasım 2010 Pazartesi

Ahşap ve Seramik Malzemeler Satılan Yer Adresi.




Ankara'da hobi malzemeleri satan yerleri bloğumda duyurmaya çalışıyorum.  Gittiğim, gördüğüm, beğendiğim, yerleri ** Ankara Hobi Mağazaları ** başlıklı yazıma ekliyorum. Bu adreside oraya ilave edeceğim tabi. :)

Batıkent te yada Batıkent civarında oturan yada oturmayan ama gitmeyi göze alanlar yeni bir adres vereceğim. . :)

Ahşap malzemeler, seramik malzemeler, cam malzemeler, boyalar, fırçalar, stenciller, kolay transferler, peçeleter aklınıza gelecek bir çok malzemeyi rahatlıkla bulabileceğiniz bir yer BEDAYİ.

Benim ahşap boyama kursuna gittiğim dönemde alışveriş yaptığımız yerlerden birisiydi. Ben başka bir alanda işlerini devam edeceklerini o yüzden artık faaliyette bulunmadıklarını sanıyordum.

Arkadaşım hala devam ettiklerini söyleyince, hafta sonu, ablamla çocukları babalarına bırakıp yarım saatliğine gidipte 1 saat sonra anca dönebildiğimiz Bedayi ye gittik :)) Ve hala aynı işe devam ediyor olmaları nedensiz mutlu etti beni. :)

Klasik modellerden uzaklaşmış, yeni objeler görünce hayran kaldım. Kursa gittiğim dönemde o kadar çok şey boyadım ki, ev ahşap boyamalarımla dolu. Hatta daha boyanmamış ve boyanmayı bekleyen objelerim duruyor. O yüzden kendimi tuttum ve sadece peçete tutkalı, su bazlı vernik, 2 çeşit peçete, 1 adet çerçeve alarak çıkmayı başardım. :) Önceden her gidişimde elim dolu dolu çıkıyordum. Ben boyama işlerini hobi olarak yaptığım için daha fazla almak istemiyorum açıkcası.

Eğer satış amaçlı yapıyor olsaydım eminim sık uğrayacağım yerlerden biri olurdu orası. Fiyatlarda uygun onu söyleyim. :)


Huzurlarınızda Bedayiden bir kaç ahşap örneği :) İyi seyirler. :)(:






Adres ve Telefon Numarası
Bedayi
Gersan Sanayi Sitesi
Tahsin Kahraman Cad. No : 84
Batıkent / Ankara
Tel: 0 312 257 40 47

Batıkentteki Cumhuriyet Restaurant a çok yakın.

Adres ve numara olmadan kabaca tarif edeyim birde :-P

Cumhuriyetin hemen sağındaki sokaktan gir, ilk sağdan dön, sonra ilk soldan dön in aşağı, git git git sol tarafda kalıyor. Bedayi tabelasını gönünce hemen önünde dur. Ne tarifti ama :))) Böyle bulması daha kolay olacaktır. :))))




İyi akşamlar :)

14 yorum:

  1. süpersin arkadaşım, ben de ahşap boyama kursuna gidiyorum, bize de malzeme getiren birileri var ama böyle dükkanlardan bol çeşit görmek daha cazip. Ben de batıkent e yakınım aslında, bir ziyaret etmeliyim :D Aslında Suluhan da Ümit'in dükkanı var, ora da bol çeşit var hem de fiyatı da uygun tavsiye ederim arkadaşım. Paylaşımın için tekrar teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Bu adres çok iyi oldu .Eklediğin için çok teşekkür ederim Hobi vakti...Hafta sonu Ulus'taki Tamer ticarete gittim ama o da el değiştirmiş, fiyatlar artmış...Çok ilginç objelerde yoktu...Buradakiler güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi ve sanatsal ürünleri topluca bulabileceğiniz www.sanatsa.com sitesinden de yapabilirsiniz

      Sil
  3. senin bu paylaşımların çok iyi oluyor.ben de geçen hafta sonu moda çarşısındaki ahşapçıya gittim senin tarifinle.sünger kağıt aldım ben de.sanırım sonuncuydu.bebekten vaktim yok ama yaparız bir zaman.elimizin altında olsun da di mi ama:)
    teşekkürler paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  4. Ay ne kadar güzel, Ankara'lı birisi olarak bu bilgi çok işime yarar. Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba! Gül bros yapimini tabiki koyabilirsin,begenip blogunda paylasman cok ince cok tesekkür ederim.Ayrica ilk önce müsade istemen ayrica bir incelik :) Bu arada yeni blog arkadasim olarak blogumda sanada bir hediyem var.
    http://azelya-azelya.blogspot.com/2010/11/2-odulum.html

    YanıtlaSil
  6. Sibel'in Hobi Dünyası : Teşekkür ederim. :) Suluhandaki Ahşap Malzemeleri satan yere gitmiştim bende. Hatta Listeye onuda eklemiştim. :) Bedayi kurs yerlerinede gidiyor. Sor bakalım belki sizin kursunuzun olduğu yerede gelirler. Mutlaka gitmelisin oraya. :)

    Nazan : http://hobivakti.blogspot.com/2010/11/ankara-hobi-magazalar.html

    linkinede bakmanı öneririm. Orada daha fazlası var. :)

    ebrulikedi : Rica ederim. :) Liste işe yarıyorsa sevinirim. :)

    embir : İşine yaramasına sevindim. :)

    Azelya : Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili hobivakti sayende malzeme için Ankaraya geldiğimde zorluk çekmeyeceğim.Onun için çok teşekkür.Bedayinin sitesini inceledim ve en kısa zamanda gelmek bana farz oldu.Burdaki toptancılar Ankaradan mal alıyorlar. Aldıklarınıda müthiş fiyata satıyorlar.
    Benim burda fiyatını sorduğum objelerin bedayide yarı fiyatına olduğunu gördüm. Düşünebiliyormusun yüzdeyüz fiyat koyuyorlar.
    En kısa zamanda gelebilirim inşallah.Kış tam girmeden
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. NESTUG: Aşağıdaki adresede baktın mı?
    http://hobivakti.blogspot.com/2010/11/ankara-hobi-magazalar.html

    Birde benim kursa gittiğim dönemde kurs yerine gelen malzemecinin kartı vardı bende eğer atmadıysam onunda numarasını veririm sana.

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim. Ankara'ya yabancı biri olarak malzeme bulmam çok zor olmadı sayenizde

    YanıtlaSil
  10. bedayi hala açık mı acaba ? telefonları cevap vermiyor. istediğim şeyi orda bulmuştum da :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Uzun zamandır gitmedim ama hala açık diye biliyorum.

      İnternet sitesinden telefon numarasına bakıp sıksık arayın.

      http://www.bedayi.com/

      Sil
    2. hobi ve sanatsal ürünler temini için www.sanatsa.com siteinden temin yoluna gidilebilir

      Sil
  11. izmirde toptan ahşap obje üretiyoruz...asya bebe ürünleri.sayfasını ziyaret ederek ürünlerimizi görebilirsiniz.satışlarımız toptan olmak üzere adetli sipariş alabiliriz..https://www.facebook.com/altuncy75?ref=ts&fref=ts linkten de sayfaya kolayca ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger