Subscribe Twitter Facebook

12 Kasım 2010 Cuma

Yeni Boyadığım Sepet


Son boydağım sepet.
Ve yine bol bol fotoğraf :)(:


Bu sepeti ilk aldığım zaman rengi çok güzeldi. Ama zamanla rengi soldu eski bir görünüme büründü. Elimdeki sepeti boyama sırasına koyduğumda bu sepeti en sona bıraktım. İstedimki, güzel bir peçete bulayım, uğraştığıma değsin, sonuç güzel olsun.


Üstte fotosu görünen, fincanlar içinde çiçeklerin olduğu peçeteyi seçtim. Sandımki güzel olur. Ama peçeteyi sepete yapıştırdığımda fincanların yerinde yeller esti sanki, görünürde bol çiçek var ama fincanlar yok. Yada belli belirsiz diyeyim. Sepetteki resme bakanlar orada gizli saklı fincanların olduğunu anlamaz sanırım.  :))


Hani bi şeye çok özen gösterirsin, aksine o kadarda kötü olurya. İşte benimkide o misal. Tamam çok kötü olmadı ama içime çokta sinmedi açıkcası.

Bu sepeti minik kızımın oyuncak sepeti olacak. :)

Bayrama bir kaç gün kaldı.

Şimdiden, sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz, sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel bayramlar geçirmenizi diler ve ben şimdilik giderim. :))




Sevgiler

20 yorum:

  1. bence çok güzel olmuş valla ohh mis gibi toplamış bütün oyuncacıkları ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir sepet olmuş. Fincanlar gözükmese de çiçekli çiçekli çok şirin:))

    YanıtlaSil
  3. olmuş olmuşşşşşş:))))))
    ellerine sağlık
    sepet aralarına girdiği için peçete,
    desenler biraz kayboluyor
    ama istersen,
    peçeteden fotokopi çektir
    ve sonra hamur üstüne yapıştırıp
    sepete yapıştırırsan,desen kaybolmaz,
    diye bir fikir sunuyorum sana:))))

    YanıtlaSil
  4. aslında hiç de kötü görünmüyor.ellerine sağlık. iyi günlerde kullansın güzel kızın..

    YanıtlaSil
  5. iyi bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. buradan çok hoş görünüyor... güle güle kullansın kızın ve oyuncaklar... :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş peçete ve renkler çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. bence çoook güzel görünüyor bardaklardan hiç bahsetmesen kimse anlamıyacaktı(yada ben anlamadım ya herkesi kendim gibi görüyorum) belki çiçekleri renkleri çok hoş banada evde öylece duran bir sepet için ilham oldu çok sağol(ve duan için ayrıça sağol)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık bence de çok güzel olmuş,sepet bambaşka bir görünüme kavuşmuş sihirli dokunuşlarınla:)bayrama daha çok var nereye böyle erkenden:))
    sevdiklerinle beraber şeker gibi,tatlı mı tatlı ,sıcacık bir bayram geçirmeni dilerim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bence güzel olmuş. Renkler hoş ve uyumlu. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Güzel yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim. :)

    Mutlu ettiniz beni.

    YanıtlaSil
  12. Gayet hoş, cıvıl cıvıl olmuş. Tam küçük hanım odalarına göre:) Eline sağlık. İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım çok güzel ve faydalı bir sepet olmuş...

    Hep bir arada sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dilegiyle...

    İyi Bayramlar....

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık gerçekten çok cici olmuş.

    YanıtlaSil
  15. incanlar gözükmüyo ama çok güzel olmuş yinede:) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  16. Very beautiful! I like it a lot! :)
    Have a nice weekend!!!
    Elaine Ligero
    Bell'Arte

    YanıtlaSil
  17. canm çk yoğunm uğrayamadim,ellerine sağlık çok şik olmuş.

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Hobi vakti bazen istediğimiz netice olmaya biliyor :( ancak görüntü kirliliği yok gayet şık ve güzel olmuş ellerrinize emeğinize sağlık.

    Mutlu bayramlar sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  19. Sepetler çok güzel ellerine sağlık. Bu arada sende beni mimlemişsin teşekkürler.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger