Subscribe Twitter Facebook

18 Ocak 2016 Pazartesi

İkiz Kutular :))


Bu resmi görünce ne çok sevmiştim. :)


Bir kutuya sabitleyip, kalıcı olmasını istedim. 
Kutuyu bordoya boyayıp, gölgeleme yaptım, mühürler kullandım. 


Sonucuda çok sevdim ama fotoğraflar maalesef o kadarda güzel göstermedi. :(

Bu kutuyu Canan da sevdi.
Ve hemen hemen aynı çalışmayı yaptı. 
Onun çalışmasıda çok güzel oldu. (Bakınız alttaki resimlere :) )





Bu yazdıklarımı paylaştığım anda sanmayın ki, bilgisayar başındayım. :)) Muhtemelen  kursa doğru yol almış olacağım, belki bir arkadaşıma rastlayıp sohbete dalacağım, belki malzemeci gelmiş olacakta ne alsam diye kendimi malzemelere kaptırmış olacağım. Kimbilir :)))

Bloğumda arka arkaya yayınlanan yazılar aslında o an hazırlanıp yayınla butonuna basıpta gönderdiğim yayınlar olmuyor, öncesinde ayarlayıp, hangi gün ve saatte yayınlanmasını istiyorsam öncesinde hazırlanmış oluyor. Zira bazen zaman bulamıyorum. Boş zamanlarımda hazırlıyorum. :) Tüm çalışmaları birden paylaşmak istemiyorum ki, bloğum sık sık güncellensin. :)(: 

Bloğuma eklenmeyi bekleyen daha o kadar çok malzemem var ki, takipte kalın derim. :)) 

Umarım gününüz güzel geçiyordur, tabi benimkide.... 




Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger