Subscribe Twitter Facebook

5 Ocak 2016 Salı

Gül Kokulu Takı Kutusu :))


Bloğumla daha çok ilgileneyim, her güne bir paylaşımım olsun istiyorum. Ama olmuyor işte... Paylaştığım resimleri rastgele ekleyemiyorum bloğuma. Bir düzeni olsun, görsel olarak başkalarınada hitap etsin, her açıdan çekilmiş fotolarını ekleyim, detaylar görünsün istiyorum. Bu kadar isteğede biraz zaman ayırıp uğraşmak gerekiyor işte. Bunada fırsat bulamıyorum. :)


Neyse... 
Bu küçük kutuyu ben boyadım, Üst ve alt yanlara dekupaj resmi yapıştırdım, biraz eskittim,  Üstteki resime mozaik jel uyguladım ama buradan anlaşılamıyor tabi :)


Alttaki kutuda arkadaşımın çalışması. 
O büyük kutuya çalıştı. 
2 farklı çalışma.
Paylaşmak istedim. :)






"Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu günleriniz olsun"
der ve ben yeni paylaşımlara hazırlanmak üzere giderim. :))


7 yorum:

  1. Ahşap boyamaya başlamadan önce de bloğum olmadan önce de sessizce sizi takip ederdim..
    artık bi ses vereyim dedim:)
    merhabalar,
    paylaşımlar ve görseller çok güzel..
    daha sık paylaşımlarda buluşmak dileğimle,
    sevgiler yolladım.

    YanıtlaSil
  2. renkler ve dekupaj çok güzel. elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller bayıldım bende çok seviyorum ahşap boyamayı ama tekniklerini bilemiyorum elinize sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. slm. ellerinize sağlık süper işler çıkarmışsınız her zamanki gibi. kullandığınız resimleri paylaşmanız mümkün mü acaba yada bir adres verebilin misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam,

      Teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim.

      Bloğumda dekupaj resimleri paylaşmıyorum.

      Bu resme aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz

      https://www.google.com.tr/search?tbs=simg:CAES1AEa0QELELCMpwgaYgpgCAMSKL8LuQm8Cd4Jtha-CdsX6wO6Ce0DqCD2KIEjriOvI-8h5yHbK_1UosiMaMGNw-jlu9iyS2UfQa6ZD6ibMZuEiGAn5aXE5k2fCRp8yLgRPvv3AJcFycNdlB7UgIiADDAsQjq7-CBoKCggIARIEvJkNywwLEJ3twQkaSgoLCglidXR0ZXJmbHkKCAoGZmxvd2VyChcKFW1vdGhzIGFuZCBidXR0ZXJmbGllcwoICgZpbnNlY3QKDgoMaW52ZXJ0ZWJyYXRlDA&q=papel+litoarte&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjqy_y2mpjKAhWlvHIKHVejAekQsw4ILA&biw=1024&bih=667

      Sil
  5. merhabalar, öncelikle ürününüzü çok beğendim, ellerinize sağlık. resmin linkini yukarda paylaşmışsınız çok teşekkür ediyorum. fakat ben yanlara yapıştırdığını dekupajı nerden bulanilriim onu öğrenmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. merhabalar, öncelikle ürününüzü çok beğendim, ellerinize sağlık. resmin linkini yukarda paylaşmışsınız çok teşekkür ediyorum. fakat ben yanlara yapıştırdığını dekupajı nerden bulanilriim onu öğrenmek istiyorum.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger