Subscribe Twitter Facebook

5 Ağustos 2011 Cuma

Ve Yine Yeniden... :)

Bloğumun izleyicisi olanlar bunlara aşina olacaklardır mutlaka. :)
Bunlar ilk boyadıklarım değil, kopyaları. :))


Bu ahşap poşetlikten daha önce boyamış ve anneme vermiştim. Mutfak dolapları siyah ve krem olduğu için ona uygun boyamıştım. Teyzem annemde görünce beğenmiş bunuda onun için yaptım.


Bu cam kavanozlarıda ahşap poşetliğe uygun olsun diye boyamıştım, anneme vermeden arkadaşım görüp beğenmiş ve almıştı.


 3 tanede küçük boyundan istediği için farklı aşçı resimleri ile küçüklerinide boyadım.


5. li bir takım oldu. Küçükler arkadaşıma büyükler anneme gidecek.

Bu arada boş durmadım yani. Aynı nakaratı yapmış olsamda bunları yaptım. :)

Resimlerin büyük hallerini görmek için üzerini tıklamanız yeterli. :)










15 yorum:

  1. Ellerinizde sağlık çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuşlar güle güle kullansınlar.
    iyi haftasonları

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşlar ellerinize sağlık.. Kavanozlara ayrı bir hayranlığım vardı zaten öncekilerden beriii :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel görünüyor
    çok cici olmuşlar elinize sağlık :))

    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  5. Hiiii... Bayıldım.. Çok cıvıl cıvıl.. Ay o mutfakta ne güzel iş yapılır. Harika.. Çok güzel.. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ne çok şey yapmışsın.Renklerin uyumu, aşçılar..Çok beğendim arkadaşım,ellerine zevkine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller:)) Slayt show atraksiyonu da çok güzel:))

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. büyük cam kavanoz!
    selamlar Baukje

    YanıtlaSil
  10. elinize sağlık çok beğendim bu arada aşçı resimlerini nereden bulabilirim çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  11. ben bu aşçılı kavanozlara byıldm ama ya yeni gördm bunları peki bu kavanozlar nerde satılıyo ablacım :) çok şekerler yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu marketten almıştım, bitince devamı gelmedi maalesef.

      Sil
  12. çok güzel olmuşlar bende aşçı deseni yapmak üzereyim acaba üzerine hamur kabartma yaptınız mı?birde cam kavanozları hangi boya ile boyadınız ?ben cam üzerine hiç çalışmadım merak ediyorum şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. elinie sağlık çok güzel olmuş da biraz ayrıntı verseniz nasıl yaptığınıza dair. mesela resimler dekupaj yapıştırma mı, seramik hamur kabartma mı, o noktaları nasıl öyle muntazam yaptınız, resimleri nererden buldunuz gibi...
    _Ebru Turhan_

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger