Subscribe Twitter Facebook

31 Ocak 2011 Pazartesi

Hobi Vakti Alışverişte :)

Dün kısıtlı bir zamanda Tepe Home Mobilyaya uğradık. Amacım güzel peçete almaktı.
İçeri girer girmez, hiç bir şeye bakmadan direk peçetelere daldım. :)


O kadar çok çeşit, desen, renk var ki...
Geniş bir zamanda uğrayıp tek tek bakmak lazım aslında.
Zaman kısıtlı olduğu için Tepe Homu hiç dolaşamadım ya ona yanıyorum. :)


O kısıtlı zamanda 3 tane peçete 1 tane desenli selpak aldım. :)

 

Paketin içinde 20 tane var. Fiyatı 7.90
Tanesi 40 kuruşa geliyor.


Bol çeşitli peçete arayışı içinde olanlarada haber vereyim dedim.
Tepe Homuda bana ** lolipu ** söylemişti.
Kendisine buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. :)


İstanbul yolu üzerindeki Tepe Home.
Makromarket , ACity AVM, Tepe Home aynı sırada ve birbirine çok yakınlar.

Bakalım bu peçeteleri nerelerde kullanacağım?
Alıyorum beğendikce, sınır tanımıyorum.
Benim sonum ne olacak bilemiyorum. :)
Biri beni durdursun. :)(:

20 yorum:

  1. Nasıl ama peçeteler:)) İnsan hangisini alacağını şaşırıyor. Ama senin seçimlerinde çok güzel. Bakalım, nasıl güzel şeyler yapacaksın bu peçetelerle:)))

    YanıtlaSil
  2. peçeteler çok güzeller.İlk peçeteden sehpa çalıştık.Bugun fırsat bulursam yayınlarım.
    İkincidende ikili sehpa çalışması yapıyoruz.Bitince onuda yayınlarım.Fikir vermiş olur.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. tepe'ye bende bayılıyorum ben peçetelerimi hep ordan alıyorum, aslında tek satılan peçeteler burda 50 kuruş buna göre paketler daha ekonomik, sondaki 2 peçetedende bende var :) bende hafta içi bir gün ziyaret etmek istiyorum tepeyi, birde ödül için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. lolipu : Çok güzel peçeteler gerçekten. İnsan hangisini alacağını şaşırıyor. :)

    Nestug : Bloğuna baktımda eklemişsin bile. Harika olmuş. ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzellerrr.hemen yapmaya başlamalısın.bende almaya gitmeliyimmmm

    YanıtlaSil
  6. Yok seni durdurmak felan, kelin ilaci olsa basina sürer, bizi kim durduracak:=))

    Süperler süper, aynen devam:=))

    YanıtlaSil
  7. Evet Tepe Home peçeteleri çok güzel gerçekten. Bir kadın olarak, zaman kısıtlı da olsa gidip sadece peçetelere bakıp çıkabilmek başarı, tebrik ederim :)) Peçetelere de bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Tepe Home'a gitmek istedim şu anda. Çok güzel peçeteler seçmişsin. Durmak yok:) Yaptıklarını çok beğeniyorum canım.
    Paşabahçe'de de güzel peçeteler var ama daha pahalı.

    YanıtlaSil
  9. tepe home da benimde ilk baktığım yerlerin başında gelir peçete bölümü..hangisini alacağımı şaşırırım...aynısından bende de var. eminim bu güzel peçetelerle çok güzel işler çıkaracaksın ;)

    YanıtlaSil
  10. istanbulda nerde bu tepe home acaba(hangi avm içinde :().gerçi ecvde kullanılmayı bekleyen onlarca pecete var ve değişik gördüğüm peçeteeye alasım var:)
    zevkli kadınsın belli:)

    YanıtlaSil
  11. Tepe Home'un nerelerde olduğunu, bu adresten öğrenebilirsiniz.
    http://www.tepehome.com.tr/magaza.aspx

    YanıtlaSil
  12. Beğendiğinize sevindim. :)

    sezobigo: yorumunun bir alt katına bakarsan MARİFETLİ PERİ sorunun cevabını vermiş, :)

    Teşekkürler Marifetli peri.

    YanıtlaSil
  13. benide durdurun lütfennnnnnnn ama ne mümkün fikirlopedi doğru söylemiş kel ve merhem misali.....:))))

    YanıtlaSil
  14. oyyy ne muhteşem peçeteler bunlar böyleee...her biri ayrı birer tablo gibii :)

    YanıtlaSil
  15. http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen
    yemek etkinliklerinin SEVGILIYE OZEL TARIFLER *10* " Etkinliğine
    ben http://balpare.blogspot.com/ ev sahibeliği yapacağım
    30 Ocak-20 subat tarihleri arasında düzenlenen Sevgiliye Ozel Tarifler
    Sevdiceğinize hazırlayacağınız tatlı,pasta,börek,yemek,çorba,salata vb.. her tarif kabulümdür.öyle aman aman illa özenilecek,harikulade şeyler beklemiyorum.hazırlayabileceğiniz ölçüde ne yapabilirseniz yeter. Sevdiceğiniz ne sever onu düşünün.en çok sevdiği çorbayı pişirip üstüne nanesini,pul biberini,yağını şöyle kalp şeklinde koymanız bile hem bir gülümseme sebebi olur,hem de etkinlik için harika bir resim.amann bizimki sevmez öyle şeyler demeyin.erkekler,babalar sevgilerini pek göstermezler.ama böyle küçük bir jest bile yaşı kaç olursa olsun içten içe (hani göstermese,belli etmese bile ) çok hoşuna gidecektir. sütlaç yapın mesela bir de tarçından kalp kondurun tamamdır.( şimdi bütün tarifler sütlaç olurmuş sakın ha:))))ben de yayınlarmışım etkinlik sonunda dermişim ki sevgiliye özel tarifler etkinliğimizin rakipsiz tek tarifi sütlaç oldu:) altına da link verirmişim Ayşe usulü sütlaç için tıklayın,Fatma usulü sütlaç için tıklayın.. sevgi ile yapılmış tüm ,sevdiceğin sevdiği bütün lezzetler olabilir. yanına bir kalp,(e tabi salata yapmışsak kalbi nereye konduracağız diyosunuz dimi:)-o zaman da yanına mini bir kurdele gül bile olsa tamamdır.)
    yani ne diyeyim ,nasıl kandırıvereyim sizi katılmanız için:)
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/
    adresine başvurabilirler..

    YanıtlaSil
  16. Gracias por tus palabras. Estoy flipando de que haya gente de tan lejos que me sigan. Un beso y enhorabuena por tu trabajo.

    YanıtlaSil
  17. Gidilecekler listesine bir yer daha eklendi :)Peçeteler çok güzel,ellerinde çok güzel değerlendirileceklerine eminim.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  18. Hi friend, I loved the art, congratulations on your site, kisses

    YanıtlaSil
  19. bende peçetelerımı tepe home dan alıyorum cok guzeller ama cok pahalı 20 adette fazla gelıyor keske tek satsalar.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger