Subscribe Twitter Facebook

27 Ocak 2011 Perşembe

Yine mimlendim. :))



Eveeeet yeni bir mim konusu ile karşınızdayım. :)

Bu seferde blog arkadaşım ** http://sezobigo.blogspot.com** beni mimlemiş. :)

Kendimize ait 7 özelliğimizi yazmak.

Başlayalım bakalım. :)

Ben balık burcuyum,

Şimdi burcumun özelliklerine baktımda, adeta beni anlatmış :))

Direk burcumun özelliklerini buraya aktarsam olur mu? :)

Duygusal yapıları her alanda kendisini gösterir. Sanata eğilimli bir burç oldukları için bir çok sanatçının balık özellikleri güçlüdür.Arkadaşlık duygularına çok fazla önem verdikleri için, yaşantılarında yapılan hataları affetmezler Çevrelerinin çabuk etkisinde kalırlar. Yaşamda başarılı olmak için motivasyona ihtiyaçları vardır.

Mistik güçleri çok fazladır. Hissetme yönleri güçlüdür. Bilmeyi ve öğrenmeyi seven bu kişiler yaşam boyunca her şeyi merak ederler. Hatalardan ders almasını beceremezler. Aynı hataları birkaç kez tekrarladıkları görülmüştür. Alışkanlıklarına bağlı olduğu içinde bulundukları şartları kolay değiştirmekten hoşlanmazlar.

Çok çabuk karamsarlaşabilen bu kişilerle yaşamak hem zevkli hem de zordur. Duygu ve mantık arasında doğru dengeyi kurabilirlerse, yaşam onlar için mükemmel olur. Fakat ne yazık ki, her zaman aynı ölçüyü tutturamazlar. Toplum ilişkilerine önem verseler de, kuşkucu yapıları yüzünden olaylara uzak kalabilirler.

Aile bağları güçlü ve sevdiklerine bağlı olan bu kişilerle anlaşmak her zaman kolay değildir.

Hepsi iyi güzelde şu son satıra takıldım ben. :))

Aile bağları güçlü ve sevdiklerine bağlı olan bu kişilerle anlaşmak her zaman kolay değildir diyorya külliyen yalan :))) niye anlaşmak zormuş canım. Anlaşabilirim ben. :))

Bu mim olayını seven var sevmeyen var, o yüzden kimi mimleyeceğimi bilemiyorum. Fikirlopediyi mimlemiştim o başkalarını mimlerken demişki, oooo portakalı soydummmm, bende devamını getireyim baş ucuma koydummm :))

Seçiyorum, seçiyorum, seçiyorum,
veeee

** http://tesetturasktir.blogspot.com **
** http://umutluhobi.blogspot.com **
** http://meralhobiart.blogspot.com **

seçtim.

Katılmak istemezseniz, anlayışla karşılayacağıma söz veriyorum. :)(:




7 yorum:

  1. Lindos d+ esse trabalho. Adorei!!
    BJusssssss

    YanıtlaSil
  2. Ben yeni bir mim konusu buldum:))

    Hobi Vakti bir atölye acsa ismi ne olur du?

    Iste yanitim.

    Mimci Hobi:)))

    Kolay gelsin can.

    YanıtlaSil
  3. teşşekür ederim hobi vakti.birde bir soru soracağım ama çekiniyorum.önce söz almam lazım kızmaman için şaka bir yana ama sorayım mı sormayayım mı bilemedim şimdi cevabı beni üzmesin (nasıl çileden çıkmadıysan devam edeyim)
    hani bana yardımcı olduğun konu var ya işte o.Başarabilmişmiyim.Valla hepsini yaptım :)

    YanıtlaSil
  4. Haydi sor sor :))

    baktım olmamış. :(

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Hobivakti mimlemeni yanıtlamasam kusura bakmazsın değilmi? seni kırmakta istemiyorum ama:(

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,blogunuzu severek takip etmeye çalışıyorum...Çalışıyorum diyorum çünkü çok sık nete giremiyorum ben girdiğim zamanda geç kalmış oluyorum onun için mim konularına giremiyorum çok özür diliyorum .Sevgiyle....

    YanıtlaSil
  7. meralhobiart ve tatlıhayat hiç önemli değil inanın bana. Yazımda demiştim zaten mimleri seven var sevmeyen var. O yüzden anlıyorum sizi. :))

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger