Subscribe Twitter Facebook

10 Şubat 2015 Salı

Yine Kar... :)


Ne zaman kar yağsa, dilime takılır durur o şiirin satırları...



...
Ankara'ya öyle yakışırdı ki kar...
Asfaltlar ışıldar...
Yalanlar...

Şimdi ve sonra
Ne zaman Ankara'ya kar yağsa
Elim, gönlüm, çocukluğum, buz tutar...



Sanırım, yağan karı gören her insanın yüzünde bir tebessüm oluşuyordur. :))


Kar, Ankara'ya çok yakışıyor ama ben en çok çam ağaçlarına ve banklara yakıştırıyorum. :))


Zaman akıp gidiyor...
Yine bir mevsimin son günlerini yaşıyoruz. 
Seneye kısmet olurmu bilinmez, olursa yine kar resimli yazım olacak büyük ihtimalle :) 


Dayanamadım, yine çokca resim çektim. :)



Soğuk bir Ankara'dan sımsıcak bir selam olsun bu satırları okuyanlara :))


4 yorum:

  1. Dışarıda kar yağıyordu. Şimdi döndüm baktım yok. Ama bir Ankara ve karı anlatan yazı var. Neresi merak ettim. Güzel demişsiniz .En çok çamlara yakışıyor. Bir Ankara'lı olarak.

    YanıtlaSil
  2. Selamını aldım, kabul ettim arkadaşım. Bizde de bol bol kar var bu günden itibaren.

    YanıtlaSil
  3. İyi ki de çokça resim çekmişsin yıllardır kara hasret arkadaşlarımız var aramızda:) tadını çıkar harika kareler.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ankarada olarak ben de katılıyorum düşüncenize :) ankaraya kar çok yakışır :) şiiri hatırlattığınız için de teşekkürler bu karlı günde bir şeyler okumak isterseniz ebrebloga kahve molasına beklerim ;)

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger