Subscribe Twitter Facebook

16 Şubat 2015 Pazartesi

Evadan Kalem Süsleri


Bunlarda kızlar için hediyelerimiz. :)


Rengarenk, cıvıl cıvıl oldu. 


Önceden evalar genelde düz renkti. Son zamanlarda yaygınlaştıkca, kırtasiyelerde renk renk, desen desen, yapışkanlı, simli evalar çoğaldı. Çokta iyi oldu bence :)


Toplam 27 tane yaptım sanırım. 
Detaylar o kadar fazla ki, çok uğraştığımı itiraf etmeliyim. 
İşlerimden arta kalan zamanlarda 3 günde anca bitirdim. 


Salondaki masayı işgal etttim. Her yer evalarla doluydu :)


Hepsi bitipte sonucu görünce uğraştığıma değdi diye düşünüyorum. 





Hadi bana fikirler verin. 
5. yaşına girecek minik bir kız için nasıl bir doğum günü yapmalı?

Doğum günü çerçeveleri, panoları vs. internetten bulup hazırlayabileceğim önerebileceğiniz siteler var mı?
Başka neler yapılabilir? 
Umarım bu yardım çağrıma kayıtsız kalmazsınız.



Güzel bir gün dileği ile...

7 yorum:

  1. Çok güzeller ben de kızımın dış bugdayi partisi icin keceden magnet yaptım salonu işgal ettim bir iki gün :) kurdeleli bardaklar çok hoş oluyr , doğum günü temanizi seçip paintte duzenleyebilir ve istediginiz harfleri çıkarıp salonunuzu bu temayla susleyebilrsiniz.temanizin gorsellerinin kurdanlarda olduğu cupcakeler yapabilirsiniz aklıma gelenler.simdilk bunlar ebreblog a beklerim fikirler icin karıştırın derim ;)

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzu yeni keşfettim çok hoşuma gitti yapılan çalışmalar süper takibime aldım bende beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Que gracinha suas ponteiras!
    Abraços e FELIZ PÁSCOA!!!

    YanıtlaSil
  4. zevkle sizi takip ediyordum zaman zaman hala bakıyorum ne olur o güzel yaptıklarınızı yine yayınlayın yine yazın svgiler iklim

    YanıtlaSil
  5. Çookkk güzeller ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır yoksunuz merak ettim, iyi misiniz?

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger