Subscribe Twitter Facebook

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Yoğun geçen bir gün

Ankarada özellikle 2 gündür hava çok sıcak. 


Okullarda tatil olunca, havuza gittik.
Çıktığımızda karnımız çok acıkmıştı.


Çekirdek ailemle Optimuma gittik. 


İlk işimiz karnımızı doyurmak oldu. 


Optimumun teras kısmında kısa bir mola...


Ve bowling zamanı...


Bakmayın ufak tefek göründüğüne, Melis bile oynadı :)))

İlk 10 luk oyunu birbirine karıştırdı. :)


Baba kız rahat oynasın diye aldım onu çocuklar için harikalar diyarı olan yere götürdüm. :))


Yoğun bir gündü ve keyifler yerindeydi... 


Sitemizden çiçekler. Adını bilmiyorum ama bu çiçekleri çok seviyorum. :))


Gün bitmekte...

Herkese iyi geceler....

Yeni bir güne ise Merhaba... :))


10 yorum:

  1. ne güzel bir gün olmuş en güzelini siz yapmışsınız..havuz işini bizde düşünüyoruz önerileriniz havuz için..bizde eksik malzeme için ulus yolunu tuttuk sonra büyük aile olaraka balkon keyfi yaptık..mutlu bir gün olsun..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gün geçirmişsiniz :)
    Havalar gerçekten çok sıcak düşünüyorum bahar da böyleyse yazın nasıl olacak diye ve korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel geçen günler iyi oluyor.Hele çocukların eğlencesi.Onlar mutlu olunca siz de mutlu oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  4. Bu iki böcüğü yerimki ben güzel bir gün olmuş gerçekten :) k.i.b ablacım aklımdasın hep

    YanıtlaSil
  5. Oooo! Ne mutlu size de çocuklara da harika bir gün olmuş!

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir gün geçirmişsiniz çekirdek ailenizle : )mutluluğunuz hiç bozulmasın.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  7. Allah nazarlardan salasın, yüzünüzden tebessüm eksik olmasın.. Çekirdek ailenle hep ama hep mutlu mesut olun canımcım.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  8. ben görmeyeli neler yapmışsın neler diye ağzım açık o güzel ürettiklerini seyrederken ana dedim optimum hemde pideköy dimiii :D hiç kaçırmam her gittiğimde pideköyün özellikle mantarlı pidesini hiç kaçırmam :D eve de yakın olunca iyi oluyor, senin ev nerelerde fıstığım eryamandamısın yoksa ;D

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger