Subscribe Twitter Facebook

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Yeni bir anahtarlık daha huzurlarınızda :))


Yine Şule'ye ait anahtarlık. :))


Zeminin ilk katını Fatma boyadı. Sonra Şule ve final yine bende. :))
Biz bir araya gelince ahşap boyama yapar olduk...:)))


Beyaz üzerine inci beyazı ile poşet doku yaptım. Bu aralar poşet dokuya takıldım kaldım. :)

Üzerine peçete yapıştırdım. Anahtarların takılacağı kancalar henüz takılmadı.

Sonucu Şule beğendi. Bakalım sizler beğenecek misiniz...


Güzel, yaşanası ve dopdolu bir hafta sonu geçirmeniz dileği ile...

6 yorum:

  1. Bu ara çok hızlısınız ablam ya bende kendime tepsi boyicam sözde ama zaman bulamıyorum :( sana mı göndersem ne yapsam :D aşçılı yapcam bi türlü boyayamadım :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şeyler yapıyorsunuz çok güzeller sevgiyle kalın ezgi

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ortanca dimi bu :) çok severim, yine harika bir çalışma olmuş..

    YanıtlaSil
  5. ben de beğendim.hepinizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel olmuş... Bu ara pembeli morlu çiçekleri olan objelere aşırı hayranlığım oluşmaya başladı. Bu sebeple çok hoşuma gitti. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger