Subscribe Twitter Facebook

23 Kasım 2012 Cuma

Puzzle yapmanın verdiği büyük keyif


Arkadaşıma teyzesi A101 den 1000 x 2 manzaralı puzzle almış. 
Bir kutunun içinde iki ayrı resim. 
Daha önce arkadaşımla beraber ona 2000 parçalık puzzle yapmıştık. 
Bu sefer birini evde yapmak üzere aldım geldim. :)


Bu puzzle n fiyatı 15 lira civarıymış. Fiyatı net hatırlayamıyorum maalesef. 
Fiyat ucuz olunca insan otomatikman kalitede düşüktür diye düşünüyor ama öyle değil işte. :)
Kalite olarakta beğendim. 


Daha önce kendime, kardeşime, ablama, anneme çok sayıda puzzle yaptım, artık almıyordum. Bunu tamamlayıp yine arkadaşıma vereceğim. 


Dün akşam 18.00 civarı yapmaya başladım. 
Önce köşeleri ayırdım, tabi bir yandanda renklerine göre ayırdım. 
Daha önce ayırdıklarımı masanın üzerine koyuyordum, masanın etrafında dolana dolana puzzle tamamlıyordum, bu sefer küçük kızımdan dolayı cesaret edemedim, kutulara koydum ve öncelikle kahve tonlarını yapmaya başladım, bu şekilde daha çabuk ilerledi. 


Her fırsatta başındayım. :) Dün gece 02.00 ye kadar bununla uğraştım. Evleri yaptım. 


Son aşama bu durumda. :) 

Çok keyifli... 



11 yorum:

  1. ben de çok severim, ay nasıl canım çekti :)

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin sevgili hobivakti :) puzzle yapmak cok zevkli gercekten..ama evde minik bir merakli oldugunda biraz zaman alabiliyor.Bitmis halini bekliyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin sana:) ben de seviyorum ama bi 5 yıl daha mümkün görünmüyor malesef. ben de aldım o puzzlerdan A101 den. iki tane 1000 parçalık 12,7o0 di galiba. çok uygun gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. Yap boz yapmayı çok severim. Dinlendiriyor sanki beni. Tek sorun o kadar parçanın günlerce masanın üzerinde dağınık bir şekilde durması. Bu takıntımı çözdüm mü gelsin yapbozlar.

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin puzzle bana göre değil ben çok sıkılıyorum yaparken...ama sevenler için güzel bir şey...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzel görünüyor, iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  7. valla ben de çok heveslendim şimdi..ben de bitmiş halini merak ediyorum

    YanıtlaSil
  8. bitmemiş hali bile çok güzel görünüyor bitince kimbilir ne güzel olur

    YanıtlaSil
  9. hatırlıyorum fiyatı 13 tl di. kalitesin bilmediğim için alamamıştım ama içimde kaldı. fotoğraflarında parçalar kalın duruyor. sağlamsa bir dahakine ben de alayım bari.
    bu arada güzel bir resim çıkacağa benziyor :)

    YanıtlaSil
  10. Manzara harika ,allah sabirlar versin canim ben bi ara denedimde parcalarin arasinda kayboldum sinir geldi,iki parcayi bulup denklestiremedim hayran kaldim size.

    YanıtlaSil
  11. bende aldım ama 1 parça eksik çıktı sitesi yapım aşamasında ne yapcam bilmiyorum

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger