Subscribe Twitter Facebook

16 Şubat 2011 Çarşamba

Yeni bir mim :))

(Paris Hatırası) :)(:


Bu seferde blog arkadaşım **mayanincicileri** beni mimlemiş. :)

Bende üzerime düşen görevi yerine getiriyorum ve hemen soruları cevaplamaya başlıyorum. :))


1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
1 Mart 2011 de 1 yaşına girecek olan küçük kızımın pıtır pıtır yürüyerek ortalarda dolanmasını görürsem şok olurum. :)) Hanımefendi yürüteçle vın vın oradan oraya uçuyor, yürütece, koltuğa tutunarak yürüyor ama gelin görün ki, ayakta tutunmadan durmuyor, desteksiz yürümek gibi bir çabası yok. :))

2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
İnanırmısınız bilmem ama şimdiye kadar almazsam uyuyamam dediğim bişey olmadı. Sahip olmadığım bir şey için hiç uykusuz kalmadım. Ama gelecekte ne olur bilemiyorum. :)

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Çikolata desem. :)) Çok seviyorum :)

4.Uğurun var mı, uğurun?
Tek uğurum 7 rakamı :))) Bana uğur getirdiğine inandığım bir objem olmadı. :)(:

5.Kendine en yakıştırdığın renk?
Her rengi seviyorum ama genelde siyah giyiyorum. Biraz zayıf görüneyim diye. :)))

6.En sevdiğin takın?
Tek taş yüzüğüm. :)(:

7.Takıntın?
En belirgin takıntım, herşeyi sayarım, :)) Basamakları, çiçekleri, ağaçları. :))
 (Nasılda yoruluyorum bi bilseniz. :) )

8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Beni Parise gönderin lütfen. :))

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?
Oy Nurcanım Nurcanım. Kurbandır sana canım. :))))

10.Solunda ne var?
Pencere :)


Eveeet mimleme sırası bana geldi.
Kimleri mimleyeceğim bakalım? Hııımmmmm, ııııııııııı, hmmm

** http://fikirlopedim.blogspot.com/**


** http://arzuveazralblog-arzu.blogspot.com**


** http://pembe-dusler.blogspot.com**


** http://beyzagul.blogspot.com**


** http://darmanca.blogspot.com**


** http://sezobigo.blogspot.com**


Her zamanki not : :))
Eğer katılmak istemezseniz, anlayışla karşılarım. :))



Sevgiler

9 yorum:

  1. yerim ki ben senin küçük kızını, hatırlıyorum kardeşim de yürüteçte hız denemeleri yapardı, öyle tatlı oluyorlar ki, maaşallah kırk bin kere :) bu arada ben de yazmayı unutmuşum, acayip şekilde plaka okuma takıntım var benim de ve nefret ediyorummmm, bi türlü bırakamadım :( cevapladığın için teşekkür ederim ayrıca :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. mim için teşekkür edri en kısa zamanda cevaplanacaktır
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. arada bizim 17,5 aylıkken yürüdü biliyorsun.bende hep şimdi bir yerden yürüyerek çıksa ödüm patlar diyordum.
    şimdi durdurmak mümkün değil:)
    aynı holü niye 50 kere gider gelir hala çözemedim

    YanıtlaSil
  4. aslında mimleri pek sevdiğim söylenemez :) hatta kızımın bloguna hiç kabül etmiyorum ama sende gelenede hayır diyemiyorum mutlaka cevaplanacak :)

    YanıtlaSil
  5. oyyy, o sayma takıntısı çok kötüdür, yolda yürüken sayardım eskiden, zor kurtuldum zor

    YanıtlaSil
  6. Ben bir mimdirrrrrr türkümü cigirmaya basladim bile:=))

    YanıtlaSil
  7. Canım mimi aldımda cevapladım bile mersi şekerim:)

    YanıtlaSil
  8. Örgücü Nine ve diğer birkaç blog arkadaşımız bizi içerik hırsızı bir bloğun içeriğimizi çalmış olduğuna dair uyardı, sizin içeriğin bir kısmı da varmış, Örgücü Nine'nin yazısı:

    http://orguoyuncakcinine.blogspot.com/2011/02/hirsiz-vaaarrrrrrr.html

    YanıtlaSil
  9. DEKOR GURU ve ÖRGÜ ÇANTAM uyarılarınız için teşekkür ederim ama benim asıl canımı sıkan nokta
    http://waterlily-sihirlieller.blogspot.com/2011/02/hirsiz-varrrrr.html adresinde

    hobiciyim.blogspot.com a yönlendirme yaparken benim blog adımı karalaması...

    Daha yeni girdim nete öbürüne bakamadan sinirlerim tepeme çıktı.

    Düzeltme yapmasını istedim.

    YanıtlaSil