Subscribe Twitter Facebook

14 Şubat 2011 Pazartesi

Eveeeet, Yine Salça Kutusu :))


Benim bu salça kutularına peçete transferlerimden bıktınız mı artık?
Doğruyu söyleyin ama :)))


Bu peçeteyi bütün olarak yapıştırdım. :)


Daha önce bütün olarak peçete yapıştırmıştım ama yapıştırırken, peçetede esnemeler olmuştu, yırtılmıştı vs.
Bunda daha dikkatliydim. Eee yapıştır yapıştır elimde alıştı biraz:))

Sprey boya ile beyaza boyadığım salça kutusunu ince şeritler halinde boydan boya peçete tutkalı sürerek peçeteyi itina ile yapıştırdım. :)

Yavaş yavaş... Aceleye gerek yok. :)

Tüm peçeteyi yapıştırdıktan sonra kurumaya bıraktım, daha sonra peçetenin üstünden (peçeteyi korumaya almak için) tüm yüzüye bir kat daha peçete tutkalı sürdüm.
Kuruduktan sonra sprey vernik ile vernikledim.

Bunuda öbür ablama vereyim. :))




Sevgiler

25 yorum:

  1. Hiç bıkar mıyız...Bende o kadar çok salça kutusu var ki...Hepsi de hazır ,astarlanmış bekliyor.Zaman bulduğumda hücum peçetelere:))Çünkü saklama kaplarına çok ihtiyacım var.Geçmişte dekupaj yaptım ama düzgün işler değildi.Püf noktalarından biri ortadan dışa doğru darbelerle yapıştırmak ama el becerisi gerektiği kesin.Mutlaka bi tarafı yırtılıyor bende.Neyse bakalım deneyelim görelim diyeceğim:))Neşeli Valentinler:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık, bütün peçete yapıştırmak çok zorrrr, ben cesaret edemezdim doğrusu :) gerçekten çok hoşolmuş nurcancım sorular cevaplandı :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş bence.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. bence harıkalar,bende degerlendırmeyı sevıyorum bırıktırdım havalar ısınınca hobi bahçemde bende boyıyacam ...:))ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  5. salça kutusu anlam kazanmış yine, eline sağlık..Senin yüzünden yakında ben de başlayacağım bu işe..:))

    YanıtlaSil
  6. rhr-ozgrkdn: Bende peçeteye ilk başladığım zamanlar az yırtmadım. :_) Ama dedimya devamlı yapa yapa el alışıyor. Fırçanın yumuşak olmasına dikkat et. :)

    Filiz : Cevapların için teşekkür ederim. Hemen baktım. :)

    Gulos : Teşekkür ederim. :)

    fadi iletişim : Yaptığında bloğuna ekle mutlaka, görmek isterim. :)

    Dokuztepe : Başla bencede. Konserve & Salça kutuları çöpe gitmesin. :))

    YanıtlaSil
  7. Bence çok şık olmuş. Ellerine sağlık valla.

    YanıtlaSil
  8. bıkar mıyız hiçç.bende denedim.çok keyifli oluyor yapması.bende bütün yapıştırıyorumm. canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  9. ben bıkmadım da.. senin yüünden salça kutusu biriktirmeye başlayacağım:))

    YanıtlaSil
  10. harikalar yaratıyorsun ellerine sağlık peçetelerininde hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş arkadaşım.bu arada mevlüt kandilin mübarek olsun.peçeteyide çok beğendim nerden?

    sevgililer gününde kutlu olsun

    YanıtlaSil
  12. Bu bloğun içinde kaybolmak istiyorum. Harikalar var, ve bu peçeteli salça kutusu da onlardan birisi. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler arkadaşlar :))

    sezobigo : Peçeteyi Tepe Home den aldım.

    YanıtlaSil
  14. bıkmak yok yola devam..
    ablacığın güle güle kullansın.
    sevgililer günün kutlu, kandilin mübarek olsun , mutlu kal....

    YanıtlaSil
  15. Çok yaratıcı,çok şık olmuş,menekşeler ayrı bir güzellik zaten,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  16. çok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. çok güzel ellerine sağlık..salça fabrikasından sana teklif gelicek az kaldı..:))

    YanıtlaSil
  18. Hafta da kac kutu salca tüketiliyor sizin ev de, ben o kisma takildim:=))

    Hic te bikmadik, teknigini veriyorsun, detaylar paylasiliyor, ne diye bikacakmisiz pehhh:=))

    KARLI olan taraf biziz bir defa:=))

    Eline emegine, salca ekonomisine can veren kesene saglik:=))

    Sevgimle.

    YanıtlaSil
  19. yasmin ve Fikirlopedim : Gerçekten güldürdünüz beni. :))

    YanıtlaSil
  20. geri dönüşüm ustacığım seni mimledim blogumda bekliyor seni :)

    YanıtlaSil
  21. ayyy bayıldım ben buna
    ben hep atıyordum
    yapabilirmiyim acep bende
    çok şık olmuş yaaa
    izlemeye alıyorum sizi sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Harika olmuş.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. Ellerinize sağlık çok hoş olmuş :)
    Ben de metal bir kutunun üzerine peçete transferi yapmayı denedim. Bütün peçeteyi yapıştıramadığım için önce kutunun üzerine peçete tutkalı sürüp ardından kutunun üzerine peçeteyi yerleştirip, üzerine bir bez sererek düşük ayarda ütüledim. Önce gayet düzgün oldu. Fakat korumaya almak için üzerine peçete tutkalı sürünce fısır fısır kabardı ve kurudukça da çatlaklı bir görünüm oluşuyor:(
    Tutkalım çok sulu geliyor sanırım sizce korumaya alma aşamasında dekupaj tutkalı sürsem bu sorunu aşabilir miyim?
    Yardımcı olursanız çok sevenirim.. Şimdiden çok teşekkürler.. Hoşçakalın :)

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger