Subscribe Twitter Facebook

19 Ağustos 2016 Cuma

Sergilerden Kareler


En beğendiğim sergi bu oldu. :)



Yapılan çalışmalarda güzeldi, Sergide. :)


O kadar çok resim çekmişim ki, 2 parti halinde ekleyeceğim bloğuma. 


Bildiğim kadarıyla yine Eryaman Halk Eğitim Merkezine bağlı ama okullarda açılan kursiyerlerin çalışmaları var. 






















Madamlar çok güzel boyanmış ama "keşke gözlerine hiç dokunmasalardı" diye içimden geçirdim açıkcası. 







Farklı çalışmalar vardı sergide.


Mısır kabuklarından çiçekler yapılmış ve çokta başarılı olmuş. 


Quilling çalışmalarıda vardı. 


























Bazı objelerde sır vernik yada cam vernik kullanılmış ve çokta başarılı olmuş, Ben bir kere cam vernik kullanmaya çalıştım, başarısız olunca bir dahada denemeye cesaret edemedim. 







Bu kutuya bayıldım. 






Bu kutuyu



ve bu kutuyuda çok sevdim. 






Bu serginin devamı gelecek. 


2 yorum:

  1. muhteşem çalışmalar hepsi iç açıcı tasarımlar..
    ellerinize-emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bunlar benim gittiğim kursun sergisi değil maalesef. Gittiğim sergilerden çektiğim fotolar. :)

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger