Subscribe Twitter Facebook

20 Ağustos 2016 Cumartesi

5. Yaş Günü Kutlaması


Kızımın 5. Yaş Günü Kutlaması.
Mart 2015

Doğum günümüzü Optimum Playland da yaptık. 
Parti için ayrı bir odası var.



Doğum günü konseptimiz Prenses Sophia. 



Konsepte uygun etiketler, flama vs. hazırladım. 

İnternette bulduğum hazır etiketlere sadece yazıları yazıp, boyut ayarlayıp kesmekle uğraştım. 

Bir ara bu parti etiketleri nereden bulduğumu ayrı bir başlık altında toplayacağım. Herkes faydalansın isterim. 


İlkkez dışarıda bir doğum günü kutlaması yapacağımız için çok özendim. 



Pastamız Prenses Sophila resimli. 

Kızımın tercihi doğrultusunda vanilyalı beyaz kek ve çilekli yapıldı. 













Çocuklar için evadan kalem süsleri hazırladım. Ve köpük kalpler satın aldım. Çocuklar çok beğendi. 




Kurabiyeleri ve çikolataları yeğenimiz yaptırdı. 





Meyve sularına kadar etiketledim. :))


Cupcake kapları, cupcake kürdanları yaptım. 


Bezeler ve büyük renkli çikolatalardan koydum. 


Ortam loş olduğu için fotoğraflar çok net çıkmadı maalesef. :(



Marşmelov yaptım. Çocukların çok ilgisini çekti. 

Daha sonra nasıl yapıldığını ayrı bir başlıkta anlatacağım. 




Mutlu son :)))

Hediye zamanı. 

















6. Yaş günü kutlamamızıde düzenleyip yayınlarım. 

Sevgiyle kalın. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger