Subscribe Twitter Facebook

15 Temmuz 2016 Cuma

Polyester Çerçeveler



Kurs arkadaşım Hamiyet hanımın çalıştığı çerçeveler. 



Fırsat buldukca, bu güzellikleri bloğuma eklemeye çalışıyorum. Boş zamanlarımda ayarlayıp, planlayıp bloğuma ekliyorum. Sırası geldikce bloğumda yayınlanıyor. 


Mesela bu yazım, bloğumda yayınlandığı sıralarda ben ve kızlarım hızlı trende İstanbul yolculuğuna çıkmış olacağız. :) 

Hızlı trene ilk kez bineceğiz. Allahım hayırlı yolculuklar nasip etsin inşallah.


Özledim İstanbul'u.
Orada 19 yıllık arkadaştan öte dostum var benim. 
Onda kalacağız. Özlem gidereceğiz ve bol bol gezeceğiz. :)



Kursta boyadığımız, bunun gibi güzel çerçevelere yerleştirilmek üzere bol bol fotoğraf çektrip, güzel anlar yaşamak dileği ile gidiyoruz. 

Sevgiyle kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger